The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
19 aug, 2012 21:18 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag tänkte rita något men nu har jag glömt vad XD
Förresten, har ni någonsin tänkt på att Argus Filtch från Harry Potter har samma namn som Argus, säkerhetschefen på Camp Half-Blood i Percy Jackson? ![]()
19 aug, 2012 21:20 |
|
Majis
Elev |
Heter inte han på lägret ArgOs?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 08:03 |
|
Ginny!!!!
Elev |
^^ Oj, det kanske han gjorde XD Sorry!
Jag har ritat en bild av... SPOILER FÖR ER SOM INTE LÄST UT TITANERNAS FÖRBANNELSE! Spoiler: Tryck här för att visa! ...som jag ska lägga ut så fort jag kan! Men jag har en liten rolig grej här innan dess HÄR ÄR LÄNKEN: http://www.ungafakta.se/grekiskmytologi/manniskorna/atalanta/atalanta.asp För att komma till en annan berättlse, tryck på en av ikonerna. Om du har musen över en ikon, så står det vilken berättelse det är. BÖRJA LÄSA! ![]()
20 aug, 2012 11:16 |
|
Majis
Elev |
^
Haha, okej Men visste ni att den 26 Oktober kommer den sista delen av Percy Jackson ut på Svenska? Det är om den fjärde boken denna spoiler så vet inte om ni som inte har läst den ska läsa spoilern... Äsch... En varning i alla fall! Spoiler: Tryck här för att visa! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 11:29 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 aug, 2012 12:15 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 12:17 |
|
Ginny!!!!
Elev |
OMG I LOVE WIKIPEDIA!
Kolla http://sv.wikipedia.org/wiki/Argos_(j%C3%A4tte) Rick är så AWESOME. Tänk, bara CHB's lilla säkerhetschef är från grekisk mytologi! EDIT: Majis, Argos latinska namn är ArgUs, så han heter samma sak som Filtch från HP XD Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
20 aug, 2012 12:23 |
|
Majis
Elev |
Ginny!!!!: Haha! vad sjukt xD Men där gav du ju ett förslag på nåt Rick ändrat, fast han har gjort det till nåt bättre, fast han ändå ändrat lite på mytologin
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 12:28 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Majis; Egentligen har Rick inte ändrat mycket där heller
Rädd för påfåglar? Jag tycker de är VACKRA! ♥ ![]()
20 aug, 2012 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen