Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Jag vill säga till en kille:
Jag älskar dig. Det harv jag gjort enda sen du gjorde slut! Jag kan inte få dig ur mina tankar. Jag har älskat dig i fem år nu Till min morfar: Jag vill ha dig tillbaka. Jag vill inte att du ska var så långt ifrån mig. Sist jag såg dig var jag fyra och ett halvt. Jag saknar dig mer en något annat. Varför finns Cancer?
I LOVE IM5
1 apr, 2013 19:12 |
|
dillen99
Elev |
Alltså, nu släpper jag dig, du kan gå nu. Men bara så du vet, att när du kommer till mig sen så har jag glömt dig. Du hade din chans, men den är borta nu.
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 2 apr, 2013 12:41 |
|
Elma00
Elev |
2 apr, 2013 16:02 |
|
HannaPanna
Elev |
2 apr, 2013 21:40 |
|
Jac
Elev |
3 apr, 2013 01:58 |
|
Leonora
Elev |
3 apr, 2013 02:05 |
|
Flismos
Elev |
Hoppas du mår bättre snart, du kämpar men du käämpar inte hårt nog
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 apr, 2013 07:53 |
|
.Ginny.
Elev |
I miss u, inte så - jag ser dig ju varje dag, men jag saknar våra endlösa konversationer och våra skratt stunder. Hur vi båda kunde sitta och peppa varandra och övertala varandra om att vi är bra som vi är. Men framförallt saknar jag dig.
_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
3 apr, 2013 12:03 |
|
Kedjebrev
Elev |
3 apr, 2013 12:48 |
|
AJB
Elev |
Jag saknar dig, det är för många kuddar i min säng.
3 apr, 2013 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen