ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag rollar! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 feb, 2011 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag kan bli riktigt irriterad på anslagstavlan ibland. (Kolla bara in Slytherin/Gryffindor striden, lix, varför just vi?)
ERKÄNN! 25 feb, 2011 21:32 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag skiter i anslagstavlan. Det läggs bara massa skit dit. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 feb, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
25 feb, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag är trött
ERKÄNN!!! 25 feb, 2011 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag inte håller med de över. Anslagstavlan är kuul! +.+'
ERKÄNN! 27 feb, 2011 00:31 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag avskyr lakrits
ERKÄNN! 27 feb, 2011 01:31 |
|
padfoot
Elev |
Jag erkänner att jag ÄLSKAR lakrits!
ERKÄNN!! Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 27 feb, 2011 14:41 |
|
SnapesFlikka
Elev |
Jag erkänner att jag hatar färgen rosa.
ERKÄNN!! What about me, what about you, what about everything we've been through 27 feb, 2011 17:10 |
|
Katla
Elev |
Jag erkänner att jag älskar hästar
ERKÄNN!!! ♏︎ 27 feb, 2011 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen