Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ERKÄNN!

Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!

1 2 3 ... 115 116 117 ... 186 187 188
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


Jag erkänner att jag rollar! ERKÄNN!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

25 feb, 2011 21:30

Borttagen

Avatar


Jag erkänner att jag kan bli riktigt irriterad på anslagstavlan ibland. (Kolla bara in Slytherin/Gryffindor striden, lix, varför just vi?)

ERKÄNN!

25 feb, 2011 21:32

soratanaka
Elev

Avatar


Jag erkänner att jag skiter i anslagstavlan. Det läggs bara massa skit dit. ERKÄNN!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

25 feb, 2011 21:44

Borttagen

Avatar


Jag erkänner att jag delvis håller med om vad du skrev i ditt senaste inlägg, soratanaka.

ERKÄNN!

25 feb, 2011 22:11

Borttagen

Avatar


Jag erkänner att jag är trött

ERKÄNN!!!

25 feb, 2011 22:47

Borttagen

Avatar


Jag erkänner att jag inte håller med de över. Anslagstavlan är kuul! +.+'


ERKÄNN!

27 feb, 2011 00:31

Borttagen

Avatar


Jag erkänner att jag avskyr lakrits

ERKÄNN!

27 feb, 2011 01:31

padfoot
Elev

Avatar


Jag erkänner att jag ÄLSKAR lakrits!
ERKÄNN!!

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

27 feb, 2011 14:41

SnapesFlikka
Elev

Avatar


Jag erkänner att jag hatar färgen rosa.

ERKÄNN!!

What about me, what about you, what about everything we've been through

27 feb, 2011 17:10

Katla
Elev

Avatar


Jag erkänner att jag älskar hästar

ERKÄNN!!!

♏︎

27 feb, 2011 17:12

1 2 3 ... 115 116 117 ... 186 187 188

Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!

Du får inte svara på den här tråden.