Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11590 11591 11592 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Önskar att jag kunde ha djur o bo i ett hus på landet.

Några katter, två hundar o kaniner vore perfekt och att bo avskilt men ändå inte flera mil till affärer osv..

*dagdrömma*

Ungefär som jag har typ. Har typ 3 km till närmaste mataffär. Till stan har jag typ 20 min. Skulle ibland hellre vilja bo i stan.


Mja, lite så ja. Fast 3 km lät lite långt *-)

26 mar, 2013 19:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av stellaa:
vet inte vad det är med mig och överstrykningspennor... men I'M IN LOVE


Det är det bästa som finns när man pluggar till prov♥

Hej

26 mar, 2013 19:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av stellaa:
vet inte vad det är med mig och överstrykningspennor... men I'M IN LOVE


Det är det bästa som finns när man pluggar till prov♥
Jag missbrukar överstrykningspennor ^^

26 mar, 2013 19:33

Pixie
Elev

Avatar


ny omslagsbild på fb
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-a.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F599544_358852867552637_249319868_n.jpg
alltså ååhh grumpy cat

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

26 mar, 2013 19:35

Borttagen

Avatar


Har typ använt en halv topappersrulle för att jag har så täppt i näsan, haha

26 mar, 2013 19:40

baramin
Elev

Avatar


Allt jag vill är att Belle and Sebastian ska bo under min säng.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

26 mar, 2013 19:41

Borttagen

Avatar


Skulle handla jeans, men det blev en klänning och en tröja och skärp.

26 mar, 2013 19:41

Luna Chang
Elev

Avatar


http://lunachang.blogg.se/


Ger bloggandet en chans!

Kommer inte gå bra, men skit samma xD

Hej

26 mar, 2013 19:47

baramin
Elev

Avatar


Tittar på demonstrationer runt same sex-marriages på tv. De som är pro har ju så himla mycket roligare, om jag vore anti skulle jag slänga skylten och join the party direkt.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

26 mar, 2013 19:51

ginnyw123
Elev

Avatar


Usch, jag borde plugga till franskaprov men det är mycket roligare att sitta inne på mugglis...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

26 mar, 2013 19:54

1 2 3 ... 11590 11591 11592 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.