Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 maj, 2012 21:25 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN OMG! OMG! VAR VAR VAR?!!! PÅ HÖTORGET I STOCKHOLM! GAAAAAAAAAAAAAAAHHH OMG! OMG! OMG! SÅG PÅ NYHETERNA! OMG!! VILKA NYHETER???? Det stod på nyheterna att de spelade Loreens sång i en sådan orkester och sedan fick Loreen sjunga i direktsändning o.o AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 maj, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN OMG! OMG! VAR VAR VAR?!!! PÅ HÖTORGET I STOCKHOLM! GAAAAAAAAAAAAAAAHHH OMG! OMG! OMG! SÅG PÅ NYHETERNA! OMG!! VILKA NYHETER???? Det stod på nyheterna att de spelade Loreens sång i en sådan orkester och sedan fick Loreen sjunga i direktsändning o.o Hon sjöng två gånger! 29 maj, 2012 21:26 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN OMG! OMG! VAR VAR VAR?!!! PÅ HÖTORGET I STOCKHOLM! GAAAAAAAAAAAAAAAHHH OMG! OMG! OMG! SÅG PÅ NYHETERNA! OMG!! VILKA NYHETER???? Det stod på nyheterna att de spelade Loreens sång i en sådan orkester och sedan fick Loreen sjunga i direktsändning o.o Hon sjöng två gånger! O_____O AWESOME!!! AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 maj, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet!!! Kan knappt tro det :3Skrivet av Borttagen: Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv. Anna=Glad Ah mah gaad! Misa so jealous of you san! Lätt att man ska dit nästa år med 29 maj, 2012 22:23 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN Shit vad awesome! Jag har också sett Loreen, men det var när hon var i Växjö för flera månader sen.
29 maj, 2012 22:30 |
|
Parseltongue
Elev |
29 maj, 2012 23:09 |
|
Jac
Elev |
Nån som ät uppe? JAg mår illa, drack ganska mycket cola så är ganska sockerhög och sov en timma vid fyra så pigg är jag!
29 maj, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra resten av veckan.. Funderarp å att låna någon bok eller så :o
29 maj, 2012 23:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag vill ha coca cola nuu
speech! 30 maj, 2012 05:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen