Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: jag är avundsjuk på alla som ska/är borta på lovet eller spenderar tid med sin henvän (könsneutralt ord för pojk- och flickvän) Jag gör varken det ena, eller det andra... *stor kram* ♥ vi får ha ett pity party, käka massa glass och se på nån töntig film titta på sharknado Jag lovar det finns ingen töntigare film
29 okt, 2013 08:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Hatar känslan när man inte har någon att prata med.. När man känner att den personen som brukar förstå en bäst och lyssna inte bryr sig längre. Och man har andra vänner man gillar att vara med men man kan inte prata på samma sätt. Man tycker att allt är så bra och man är glad och man har kompisar men allt är ändå fel på något sätt. Man känner sig ensam fast man inte är det. Jag är bara allmänt förrvirrad. du kan alltid prata med mig när du vill ♥ 29 okt, 2013 12:54 |
|
Frivolt
Elev |
Hatar verkligen frågan "Hur mår du" -.- Jag vet inte vad jag ska svara längre om jag ska vara ärlig.
Helt värdelöst -.- 29 okt, 2013 13:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hatar verkligen frågan "Hur mår du" -.- Jag vet inte vad jag ska svara längre om jag ska vara ärlig. Helt värdelöst -.- Håller med. Känns som att det har blivit en hälsningsfras. 29 okt, 2013 14:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hatar verkligen frågan "Hur mår du" -.- Jag vet inte vad jag ska svara längre om jag ska vara ärlig. Helt värdelöst -.- Håller med. Känns som att det har blivit en hälsningsfras. Precis -.- Och lixom, att svara: "Jo, det är bra" känns ju alltid lika värdelöst. För mig är inte ett jagmårbra ett jagmårbra som vanliga personer känner, utan det är mer ett: ja,detäriallafalllitebättreförtillfället...eller nått! 29 okt, 2013 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hatar verkligen frågan "Hur mår du" -.- Jag vet inte vad jag ska svara längre om jag ska vara ärlig. Helt värdelöst -.- Håller med. Känns som att det har blivit en hälsningsfras. Precis -.- Och lixom, att svara: "Jo, det är bra" känns ju alltid lika värdelöst. För mig är inte ett jagmårbra ett jagmårbra som vanliga personer känner, utan det är mer ett: ja,detäriallafalllitebättreförtillfället...eller nått! Håller verkligen med. Får typ en klump i magen av den där jävla hur-mår-duandet. SNÄLLA BARA SLUTA FRÅGA. 29 okt, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hatar verkligen frågan "Hur mår du" -.- Jag vet inte vad jag ska svara längre om jag ska vara ärlig. Helt värdelöst -.- Håller med. Känns som att det har blivit en hälsningsfras. Precis -.- Och lixom, att svara: "Jo, det är bra" känns ju alltid lika värdelöst. För mig är inte ett jagmårbra ett jagmårbra som vanliga personer känner, utan det är mer ett: ja,detäriallafalllitebättreförtillfället...eller nått! Håller verkligen med. Får typ en klump i magen av den där jävla hur-mår-duandet. SNÄLLA BARA SLUTA FRÅGA. Precis! Det är ju en sak om man frågar för att man faktiskt vill veta, men om man frågar på automatik utan att bry sig om svaret så känns det förbannat värdelöst. 29 okt, 2013 16:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hatar verkligen frågan "Hur mår du" -.- Jag vet inte vad jag ska svara längre om jag ska vara ärlig. Helt värdelöst -.- Håller med. Känns som att det har blivit en hälsningsfras. Precis -.- Och lixom, att svara: "Jo, det är bra" känns ju alltid lika värdelöst. För mig är inte ett jagmårbra ett jagmårbra som vanliga personer känner, utan det är mer ett: ja,detäriallafalllitebättreförtillfället...eller nått! Håller verkligen med. Får typ en klump i magen av den där jävla hur-mår-duandet. SNÄLLA BARA SLUTA FRÅGA. Precis! Det är ju en sak om man frågar för att man faktiskt vill veta, men om man frågar på automatik utan att bry sig om svaret så känns det förbannat värdelöst. Jag får också en klump i magen när någon lixom helt random frågar hur jag mår!! Och jag håller med, om det är någon som VERKLIGEN vill veta, ja okej! Men som hälsningsfras-sådär bara typ att börja nån slags konversation på...nejtack -.- Och dessutom om man nu skulle svara att man mår dåligt så får man ju oftast frågan "Varför då?".....Det känns ju också lixom väldigt jobbigt! Ja jag vill ju väldigt gärna stå och berätta exakt allt varför jag mår dåligt i typ en klädbutik mitt i centrum.... lixom...Nej tack! -.- 29 okt, 2013 16:09 |
|
Siriusis
Elev |
Nu har min lilla copycat skaffat rött hår hon också. Det är nästan gulligt hur hon strävar efter att vara som mig, gumman då ♥
Hai 29 okt, 2013 17:01 |
|
Cindy
Elev |
Är det konstigt att jag ibland önskar att pappa och mamma var skilda så jag skulle kunna bo hos min pappa hela tiden?
Och kom inte med en kommentar som att jag tex bara är arg på min mamma, men jag älskar henne och att man kan bli arg och irriterad hela tiden för jag vet att jag älskar henne men just nu vill jag bara fly ifrån henne
29 okt, 2013 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen