@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag borde plugga :C
26 mar, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
jag behöver en bra pluggmetod NUNUNUNUUNUUUU
26 mar, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Plugga 15 min, paus 15 min, plugga 15 min osv ;]jag behöver en bra pluggmetod NUNUNUNUUNUUUU 26 mar, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Plugga 15 min, paus 15 min, plugga 15 min osv ;] jag behöver en bra pluggmetod NUNUNUNUUNUUUU sounds good 8D haha satt någon minut här och bara försökte plugga, sen insåg jag att boken var stängd x3 26 mar, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHA lyckat xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Plugga 15 min, paus 15 min, plugga 15 min osv ;] jag behöver en bra pluggmetod NUNUNUNUUNUUUU sounds good 8D haha satt någon minut här och bara försökte plugga, sen insåg jag att boken var stängd x3 26 mar, 2013 17:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Önskar att jag kunde ha djur o bo i ett hus på landet.
Några katter, två hundar o kaniner vore perfekt och att bo avskilt men ändå inte flera mil till affärer osv.. *dagdrömma* 26 mar, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Plugga 15 min, paus 15 min, plugga 15 min osv ;] jag behöver en bra pluggmetod NUNUNUNUUNUUUU sounds good 8D haha satt någon minut här och bara försökte plugga, sen insåg jag att boken var stängd x3 ...vi är ganska lika på sätt och vis. 26 mar, 2013 17:48 |
|
Fang
Elev |
Tips på spel till Xperia X10 mini pro?
26 mar, 2013 18:04 |
|
Frivolt
Elev |
Jag önskar, så otroligt otroligt mycket, att någon som verkligen har sett mig dansa och som inte är en nära vän en dag kommer fram till mig och säger:
"- Johanna, du är så duktig på att dansa! Och jag menar det verkligen!!" Jag önskar, av hela mitt hjärta, att jag nån gång kommer få höra dessa ord sägas till mig av någon annan! Det skulle hjälpa mig så otroligt mycket att jagvetintevad ♥ 26 mar, 2013 18:07 |
|
Borttagen
|
seriously?
SERIOUSLY? förför är detta inte alls de glosor jag läst på innan? 26 mar, 2013 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen