@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 mar, 2013 15:55 |
|
Ginny00
Elev |
Vi borde snart åka till dramat.. bra c:
26 mar, 2013 16:05 |
|
Dramione99
Elev |
glass är ett behov för att kunna leva ...
26 mar, 2013 16:09 |
|
Thilda
Elev |
Det kändes så skönt att vara i skolan idag, blir helt knäpp av att vara borta för länge
26 mar, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag är nöjd. Idag på svenskan har jag hunnit skriva klart version 1 (i skrivhäfte), gjort en självbedömning och börjat skriva version 2 (på dator)
26 mar, 2013 16:39 |
|
M4L13
Elev |
26 mar, 2013 17:00 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har prov imorgon och jag har inte pluggat ett skit. Orkar inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 mar, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
26 mar, 2013 17:09 |
|
Pixie
Elev |
26 mar, 2013 17:12 |
|
Borttagen
|
Spela mot mig på Lockmans duellklubb!!
Har inget att göra. Så att ni vet är jag på level 14 och vill levla upp till level 15 jag har 55 exp kvar. Men spela mot mig! 26 mar, 2013 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen