Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11586 11587 11588 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
nu fick jag en sån längtan till sommaren!
Eller hur?! Jag med!

de är bara 66 dagar tills jag får sommarlov!

26 mar, 2013 13:18

baramin
Elev

Avatar


Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. Och sen fick jag svara med vilken affär i kedjan det var och tänk så sparkar de hon som sålde dem?! Och tänk så har hennes mamma precis dött?! Och tänk så har hennes yngsta son åkt in på sjukhuset?! Och så blir hon sparkad?! BUHU jag borde inte sagt någonting från första början.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

26 mar, 2013 14:37

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. Och sen fick jag svara med vilken affär i kedjan det var och tänk så sparkar de hon som sålde dem?! Och tänk så har hennes mamma precis dött?! Och tänk så har hennes yngsta son åkt in på sjukhuset?! Och så blir hon sparkad?! BUHU jag borde inte sagt någonting från första början.

nej usch Varför blir hon sparkad? alla kan ju göra misstag!

26 mar, 2013 14:46

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av baramin:
Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. Och sen fick jag svara med vilken affär i kedjan det var och tänk så sparkar de hon som sålde dem?! Och tänk så har hennes mamma precis dött?! Och tänk så har hennes yngsta son åkt in på sjukhuset?! Och så blir hon sparkad?! BUHU jag borde inte sagt någonting från första början.

nej usch Varför blir hon sparkad? alla kan ju göra misstag!
Nej haha jag vet inte om hon har blivit sparkad och det verkar inte vara särskilt troligt att hon skulle bli det men tänk om det skulle hända liksom åh.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

26 mar, 2013 14:48

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Dramione99
Franska är ju inte så farlig. Industriella är dubbelt så mycket och sju gånger tråkigare..
Kanske, ser inte fram emot att läsa om fler revolutioner, trots att de kan vara bra att kunna saker om ...

26 mar, 2013 14:48

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av baramin:
Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. Och sen fick jag svara med vilken affär i kedjan det var och tänk så sparkar de hon som sålde dem?! Och tänk så har hennes mamma precis dött?! Och tänk så har hennes yngsta son åkt in på sjukhuset?! Och så blir hon sparkad?! BUHU jag borde inte sagt någonting från första början.

nej usch Varför blir hon sparkad? alla kan ju göra misstag!
Nej haha jag vet inte om hon har blivit sparkad och det verkar inte vara särskilt troligt att hon skulle bli det men tänk om det skulle hända liksom åh.

jaha okej, men då är de väll inte så farligt eller...?

26 mar, 2013 14:51

Solkatten
Elev

Avatar


Mitt liv suger just nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 mar, 2013 15:02

Ginny00
Elev

Avatar


Jag ska ha drama om en timme OCH JAG HATAR MIN DATOR FÖR DEN VILL INTE FUNGERA hej.

26 mar, 2013 15:31

Borttagen

Avatar


Nu har jag fått klart för mig att jag ska gå på YOHIO med min kompis och min mamma. Wiho!!

26 mar, 2013 15:38

Ginny00
Elev

Avatar


Jag tänkte precis skriva att jag var trött. nu känner jag mig inte trött längre.

26 mar, 2013 15:40

1 2 3 ... 11586 11587 11588 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.