@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eller hur?! Jag med! de är bara 66 dagar tills jag får sommarlov! 26 mar, 2013 13:18 |
|
baramin
Elev |
Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 mar, 2013 14:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av baramin: Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. nej usch 26 mar, 2013 14:46 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Nej haha jag vet inte om hon har blivit sparkad och det verkar inte vara särskilt troligt att hon skulle bli det men tänk om det skulle hända liksom åh. Skrivet av baramin: Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. nej usch she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 mar, 2013 14:48 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Kanske, ser inte fram emot att läsa om fler revolutioner, trots att de kan vara bra att kunna saker om ... Dramione99 Franska är ju inte så farlig. Industriella är dubbelt så mycket och sju gånger tråkigare.. 26 mar, 2013 14:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Hedwig96: Nej haha jag vet inte om hon har blivit sparkad och det verkar inte vara särskilt troligt att hon skulle bli det men tänk om det skulle hända liksom åh. Skrivet av baramin: Oki för ~två veckor sedan *~unnade~* jag mig ett par rätt så dyra strumpbyxor. Idag upptäckte jag att larmgrejen sitter kvar, och man därför inte kan ha på sig dem. Skrev ett mail till affären och fick det ungefärliga svaret SNÄLLA DU FÖRLÅT OSS och började typ gråta för att det var så sorgligt. nej usch jaha okej, men då är de väll inte så farligt eller...? 26 mar, 2013 14:51 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt liv suger just nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 mar, 2013 15:02 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska ha drama om en timme OCH JAG HATAR MIN DATOR FÖR DEN VILL INTE FUNGERA hej.
26 mar, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
Nu har jag fått klart för mig att jag ska gå på YOHIO med min kompis och min mamma. Wiho!!
26 mar, 2013 15:38 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tänkte precis skriva att jag var trött. nu känner jag mig inte trött längre.
26 mar, 2013 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen