@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pizza räddar liv, pizza är fantastiskt. 26 mar, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
nu ska jag på mugglis träff
26 mar, 2013 12:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nu ska jag på mugglis träff Wow! Vart? 26 mar, 2013 12:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: nu ska jag på mugglis träff Wow! Vart? Lund 26 mar, 2013 12:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: nu ska jag på mugglis träff Wow! Vart? Lund Coolt 26 mar, 2013 12:31 |
|
Borttagen
|
haha okej jag hittade nudlar. FINE då äter jag väl nudlar då.
26 mar, 2013 12:43 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Japp, va på operation i Uppsala igår då! Nu är jag hemma och har ont i munne där jag opererade! Har tre gluggar och är helt "fluffig" uppe i gommen där de hade öppnat upp! Men nu vill jag till SKOLAN!!!!! ♥ Åh Ja det gjorde det väll, det var lite läskigt när de sövde ner mig men annars var det ingen fara! Förstår det, jag är jätterädd för att sövas Bra att du mår okej iaf Ja jag kan förstå det, det var min första gång jag sövdes så jag skakade jätte mycket när jag fick lägga mig på operations bordet. Men allt gick bra, det var ju profetsonella doktorer! Ja jag mår bra! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 26 mar, 2013 13:01 |
|
Borttagen
|
Eller hur?! Jag med!
26 mar, 2013 13:05 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Pygmepuffen: Guuuuuys jag är confused. Har varit inaktiv på mugglis ett tag och nu är Grå damen och avifors borta?! Vad händer?!! De var tvunga att rycka ut på ett intergalaktiskt uppdrag - det fanns ingen annan som hade kunnat göra det. Det är klart att vi saknar dem, men deras hjälteinsatser i yttre rymden slår hela galaxer med häpnad och de räddar hela universum från ondskan som lurar i varenda vrå. Ibland vinkar vi upp mot stjärnorna om natten och hoppas att de ser ut genom det lilla runda fönstret på sin silverfärgade rymdraket, tusen ljusår ovanför oss, ner på vår lilla gröna och blå planet och vinkar tillbaks ♥ Det känns bra, att de hjälper världen... But when are they coming back? ![]() 26 mar, 2013 13:07 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Skrivet av Borttagen: coca cola är grön om man inte färgade den :O Myt! Uppfattningen att Coca Cola är grön kommer antagligen från den tiden då flaskorna var gröna. Cola har alltid haft sin bruna färg. Om man inte färgar Coca Cola är den genomskinlig. Det samma gäller Pepsi. 26 mar, 2013 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen