@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart.
26 mar, 2013 11:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart. sätt en byk-knipa på näsan! 26 mar, 2013 11:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är bäst på att hitta saker.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 mar, 2013 11:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart. sätt en byk-knipa på näsan! Haha, ingen dum idé faktiskt. xD 26 mar, 2013 11:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart. sätt en byk-knipa på näsan! Haha, ingen dum idé faktiskt. xD N Ä I, inte alls! 26 mar, 2013 11:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: börjar tro att det folk säger om att tjejer vaknar av höga ljud stämmer. Jag kan sova mig igenom att katterna river halva lägenheten och jag har även enligt omgivning sovit mig igenom ett pistolskott. (Jag bodde i ett skumt område, okej?) Däremot inatt jamade min ena katt väldigt väldigt ljust. Två jam senare var jag klarvaken och stirrade in i väggen helt stressad inombords Jag kan vakna av det minsta lilla ljudet medan jag kan sova när det åskar och spöregnar (det låter sjukt mycket när det kommer på fönstret). Så för mig är det typ tvärtom. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 mar, 2013 11:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart. Usch! 26 mar, 2013 11:49 |
|
Tvilling
Elev |
Ska försöka plugga lnu innan jag äter, och sen kanske jag ska baka lite ;D
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 mar, 2013 12:09 |
|
Borttagen
|
Det känns alltid otroligt skönt att bli ignorerad av "vänner"...
26 mar, 2013 12:11 |
|
Borttagen
|
ÅÅÅHH idag var det en fruktansvärd dag
sånadär dagar som skolan har att erbjuda då och då känns skönt att vara hemma, dock inte lika trevligt att kylskåpet är fullt med ingenting. och jag är hungrig. och jag måste plugga på provet imorgon och göra den ogjorda matteläxan + latläxa leverera amandas böcker lämna tillbaka boken till bibban MEN ÄNDÅ skönt att vara hemma. 26 mar, 2013 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen