Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11584 11585 11586 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart.

26 mar, 2013 11:20

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart.

sätt en byk-knipa på näsan!

26 mar, 2013 11:22

Solkatten
Elev

Avatar


Jag är bäst på att hitta saker. Yup, Hufflepuffs are good finders!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 mar, 2013 11:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart.

sätt en byk-knipa på näsan!


Haha, ingen dum idé faktiskt. xD

26 mar, 2013 11:26

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart.

sätt en byk-knipa på näsan!


Haha, ingen dum idé faktiskt. xD

N Ä I, inte alls!

26 mar, 2013 11:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
börjar tro att det folk säger om att tjejer vaknar av höga ljud stämmer.

Jag kan sova mig igenom att katterna river halva lägenheten och jag har även enligt omgivning sovit mig igenom ett pistolskott. (Jag bodde i ett skumt område, okej?)

Däremot inatt jamade min ena katt väldigt väldigt ljust. Två jam senare var jag klarvaken och stirrade in i väggen helt stressad inombords

Jag kan vakna av det minsta lilla ljudet medan jag kan sova när det åskar och spöregnar (det låter sjukt mycket när det kommer på fönstret). Så för mig är det typ tvärtom. XD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 mar, 2013 11:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Håller på att göra levergodis till vovven. Fy fan, vad det luktar illa med kött! Kan inte ens gå ned på nedervååningen utan att känna lukten och må illa. Får köra en städdag idag då det är klart.



Usch!

26 mar, 2013 11:49

Tvilling
Elev

Avatar


Ska försöka plugga lnu innan jag äter, och sen kanske jag ska baka lite ;D

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

26 mar, 2013 12:09

Borttagen

Avatar


Det känns alltid otroligt skönt att bli ignorerad av "vänner"...

26 mar, 2013 12:11

Borttagen

Avatar


ÅÅÅHH idag var det en fruktansvärd dag
sånadär dagar som skolan har att erbjuda då och då

känns skönt att vara hemma, dock inte lika trevligt att kylskåpet är fullt med ingenting. och jag är hungrig.
och jag måste plugga på provet imorgon
och göra den ogjorda matteläxan + latläxa
leverera amandas böcker
lämna tillbaka boken till bibban
MEN ÄNDÅ skönt att vara hemma.

26 mar, 2013 12:26

1 2 3 ... 11584 11585 11586 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.