@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av dillen99: Japp, va på operation i Uppsala igår då! Nu är jag hemma och har ont i munne där jag opererade! Har tre gluggar och är helt "fluffig" uppe i gommen där de hade öppnat upp! Men nu vill jag till SKOLAN!!!!! ♥ Åh Ja det gjorde det väll, det var lite läskigt när de sövde ner mig men annars var det ingen fara! Förstår det, jag är jätterädd för att sövas Bra att du mår okej iaf 26 mar, 2013 10:19 |
|
Borttagen
|
Mm! Fablehaven, ljuva Fablehaven! ♥
26 mar, 2013 10:20 |
|
Hedwig96
Elev |
nu fick jag en sån längtan till sommaren!
26 mar, 2013 10:21 |
|
EMELESEL
Elev |
Nån som vill vara social???
Typ uggla, kik, skype ANYTHING 26 mar, 2013 10:32 |
|
Hedwig96
Elev |
26 mar, 2013 10:33 |
|
Borttagen
|
26 mar, 2013 10:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag hade världens konstigaste dröm. Det var helt random.
Jag drömde att jag var på en skola, är inte säker på vilken tror det var blandningar av flera. Jag drömde att det kom dit zombies och började döda folk. Uppenbarligen gjorde det sjukt ont att bli biten för alla skrek jättehögt. Det fanns dock ställen där man kunde komma undan zombierna. Det var som hotellrum, och rummet var en blandning av mitt egna och ett hotellrum. Jag låste dörren och försökte sova vilket inte är så lätt när det står zombier på andra sidan och bankar. Men helt plötsligt dök Mokona, Fai och Sakura upp. De sa att zombierna inte kommer om man sjunger, de försvinner då. Fai stannade hos mig så jag kunde sova. (Snällt av honom). Det jobbigaste var när man skulle duscha för det var alltid lång kö och människor dog alltid i den här kön. Jag vet inte hur det slutade mer än att jag vaknade upp i panik och fick tala om för mig själv att det inte var verkligt xD jag vet inte om jag skall säga att jag är rädd för zombier. Jag ser på filmer med zombier, jag läser saker med zombier och jag har spel med dem. Det är bara ibland när jag skall sova som jag blir rädd för dem. De gånger de hemsöker mina drömmar xD jaja en vanlig dröm för Cara egentligen xD ![]()
26 mar, 2013 10:41 |
|
Obliviate_
Elev |
WHY must life be so hard?
Nej okej jag överdrev nu. Men assasins creed var ju fasiken svårt :O Är det ngt alla tkr i början eller är jag efterbliven på tv-spel? 26 mar, 2013 10:46 |
|
EMELESEL
Elev |
26 mar, 2013 10:52 |
|
t i l d a
Elev |
26 mar, 2013 10:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen