Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 maj, 2012 00:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med eller idag rättare sagt Jag började för lääänge sedan men inte orkat läsa på den på lääänge speech! 29 maj, 2012 06:19 |
|
LovisaPotter
Elev |
Ush, sitter här med en jätte jobbig engelska läxa, som ska va inne imorn, och jag som har varit sjuk, orkar INTE!!!!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 29 maj, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Ugglar runt på internet och ser på Simpsons i brist på annat.
Vad gör folk? :o 29 maj, 2012 20:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Well, är väl tråkig som vanligt ;D nejmen jah vill att någon annan än Hanna ska kommentera... Strunt i det
29 maj, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN
29 maj, 2012 21:19 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN OMG! OMG! VAR VAR VAR?!!! AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 maj, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv. Anna=Glad Ah mah gaad! Misa so jealous of you san! 29 maj, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN OMG! OMG! VAR VAR VAR?!!! PÅ HÖTORGET I STOCKHOLM! GAAAAAAAAAAAAAAAHHH 29 maj, 2012 21:22 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: JAG HAR SETT LOREEN JAG HAR SETT LOREEN OMG! OMG! VAR VAR VAR?!!! PÅ HÖTORGET I STOCKHOLM! GAAAAAAAAAAAAAAAHHH OMG! OMG! OMG! SÅG PÅ NYHETERNA! OMG!! AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 maj, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen