Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ol!v!a
Elev |
8 jul, 2012 22:22 |
|
Corinne
Elev |
Hihi, bästa Albus 3
Den siste fienden som förintas är döden. 8 jul, 2012 23:04 |
|
ginny_ginny
Elev |
8 jul, 2012 23:13 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ol!v!a: Jag vet inte var jag ska skriva det men jag tycker att det är en komplimang så: Jag är i Skåne och här finns det ett super gammalt träd som är övervakat så att ingen ska hugga net det men jag har ristat in ginny_ginnys, tyris, Lövetamandas, linnvendelas, Dini99s, vevve_puff och Lordlollos namn på det! Hoppas att ni gillade det... Nej men gud vad gulligt av dig, puss på dig ♥ Jaha. 8 jul, 2012 23:15 |
|
Lordlollo
Elev |
linnvendela inte för att vara petig men du skickade just iväg 6 ganska onödiga ugglor... ♥
♆ 8 jul, 2012 23:17 |
|
LoonyMe
Elev |
JoLizz ohhh may gaaad
kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkra mkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramk ramkramkramkramkramkramkram kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramk ramkramkramkramkramkramkra ramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkra mkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramk ramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkra mkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkra mkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramk ramkramkramkramkramkramkram PÅ DIG ♥ och några kramar till ♥
9 jul, 2012 08:18 |
|
Dini99
Elev |
ol!v!a - Aww, så fint av dig! ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jul, 2012 09:06 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
9 jul, 2012 09:13 |
|
cannedcorn
Elev |
En fet komplimang till killen i australien som fått mig att le fler gånger på 9 timmar än någon annan har på väldigt länge. ♥
9 jul, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
ol!v!a: åh, fint gjort ♥ kram på dig♥
9 jul, 2012 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen