Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1156 1157 1158 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Storm såklart. En sjömans mardröm.
Jag vet att det är duktigt, och att Östersjön är väldigt lugnt. Ändå är jag orolig. Jag hoppas verkligen att du kommer hem tryggt till mig ♥

27 okt, 2013 19:59

Elma00
Elev

Avatar


Skrivet av Siriusis:
För ett tag sedan blev jag förbannad. Vi skulle ha bild och vi var rätt tidiga. 89% av klassen var tidiga och vi satt inne i klassrummet och väntade. En av mina vänner Kristina blödde på knäet och sa "var är Anna (mentorn), jag behöver ett nytt plåster. Blodet läcker igenom" och folk tyckte att det lät så jävla roligt. De började skrika "hahahahaahahahahahahahahahahah deeeet läcker igenom! hhahahahah" hela tiden och jag blev så jävla förbannad på dom. Skrek åt dom att hålla käften och tillslut blev Kristina ledsen och gick där ifrån (vilket jag med skulle göra, seriöst hon är hatad av klassen). Jag reste mig upp och gick fram till några och sa - med en lugn och sansad röst (wow, jag mördade inte dom jävlarna! ) - "Håll inte på med Kristina, ok? Ni vet inte hur det är.". Då kom en av mina vänner och sa "Och?! Vem bryr sig, hon gör så mot oss också!"
Jag svarade " Att göra något tillbaka är exakt lika patetiskt." och hans svar var
"Aha och?! Vi hatar henne, hon kan lika gärna byta klass". Jag blev förbannad på han, eftersom jag trodde bättre om honom. Senare på den lektionen så satt vi vid datorn för vi skulle fixa bilder, redigera bilder etc och då pratade de fortfarande skit om Kristina.
Jag bad dom att sluta prata om det och de började provocera mig och ge mig skiten för att jag försvarade Kristina. Om något liknande detta händer så tänker jag slå dom på käften. Jag vill inte blanda ihop mig med fel personer.
Kristina är hatad i klassen, fattar inte varför dock. Klassen är full av idioter och Kristina kan svara för sig, vilket jag tycker är bra. Hon är lojal, vänlig och en riktigt bra vän.
En bra sak med detta; jag kan få dom att sluta, folk mer eller mindre strävar efter att få mig på deras bra sida.

Jag tycker att det är bra att du faktiskt säger till dem! Om de hade varit jag hade jag slagit till någon..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

27 okt, 2013 20:20

baramin
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!snart åker jag och jag borde vara galet peppad och allt sådant

men jag vill inte lämna henne ensam

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

27 okt, 2013 21:40

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Siriusis:
För ett tag sedan blev jag förbannad. Vi skulle ha bild och vi var rätt tidiga. 89% av klassen var tidiga och vi satt inne i klassrummet och väntade. En av mina vänner Kristina blödde på knäet och sa "var är Anna (mentorn), jag behöver ett nytt plåster. Blodet läcker igenom" och folk tyckte att det lät så jävla roligt. De började skrika "hahahahaahahahahahahahahahahah deeeet läcker igenom! hhahahahah" hela tiden och jag blev så jävla förbannad på dom. Skrek åt dom att hålla käften och tillslut blev Kristina ledsen och gick där ifrån (vilket jag med skulle göra, seriöst hon är hatad av klassen). Jag reste mig upp och gick fram till några och sa - med en lugn och sansad röst (wow, jag mördade inte dom jävlarna! ) - "Håll inte på med Kristina, ok? Ni vet inte hur det är.". Då kom en av mina vänner och sa "Och?! Vem bryr sig, hon gör så mot oss också!"
Jag svarade " Att göra något tillbaka är exakt lika patetiskt." och hans svar var
"Aha och?! Vi hatar henne, hon kan lika gärna byta klass". Jag blev förbannad på han, eftersom jag trodde bättre om honom. Senare på den lektionen så satt vi vid datorn för vi skulle fixa bilder, redigera bilder etc och då pratade de fortfarande skit om Kristina.
Jag bad dom att sluta prata om det och de började provocera mig och ge mig skiten för att jag försvarade Kristina. Om något liknande detta händer så tänker jag slå dom på käften. Jag vill inte blanda ihop mig med fel personer.
Kristina är hatad i klassen, fattar inte varför dock. Klassen är full av idioter och Kristina kan svara för sig, vilket jag tycker är bra. Hon är lojal, vänlig och en riktigt bra vän.
En bra sak med detta; jag kan få dom att sluta, folk mer eller mindre strävar efter att få mig på deras bra sida.

Det är bra av dig att du bryr dig om din vän Kristina när ingen annan verkar göra det. Du verkar vara en jättebra vän i verkligheten.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

27 okt, 2013 22:13

Rymdkonungen
Elev

Avatar


ugglan hedwig tack men det har blivit bättre nu var trött då osv

tycker Rymdkonungen...

28 okt, 2013 15:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
ugglan hedwig tack men det har blivit bättre nu var trött då osv
Okej, vad bra Säg bara till om det är något någon annan gång!

28 okt, 2013 15:25

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rymdkonungen:
ugglan hedwig tack men det har blivit bättre nu var trött då osv
Okej, vad bra Säg bara till om det är något någon annan gång!


Ja men vi kan ju kika ändå om du vill? @ hejvilmahej

tycker Rymdkonungen...

28 okt, 2013 15:29

lumos1
Elev

Avatar


När började det där glada och positiva leendet jag brukade bära kännas så falskt? Plötsligt känns inte de där glädje stunderna och mina skratt sådär 100% äkta som de brukade. Jag orkar inte med att mina kompisar som vet ska knuffa lite på mig och säga lågt "Är inte det där hon, ****?" varje gång vi ser henne i skolan. Räcker det inte med att jag ska känna hugg i magen, få panikångestattacker och känna gråten komma krympande varje gång jag ser henne? Ändå kan jaginte låta bli att tänka på henne hela tiden.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

28 okt, 2013 16:25

Frivolt
Elev

Avatar


Love
Come out wherever you are
Love
No headlights, driving in the dark
How am I supposed to find my heart?
Love
Speak quiet, barely make a sound
Come closer now, come near so I can find you out
So I can have you now
Love
I’m the one that bring you out
Now all I want is for you to show me how
Come out wherever you are
Come out, come out, wherever you are


28 okt, 2013 20:48

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Tack finisar!

Well, jag kan väl börja...
Alltså. Jag har en bästa vän, som jag verkligen verkligen verkligen älskar mest av allt. Hon började i min klass förra terminen och hon har jobbat sig upp så himla mycket, och hon är så himla stark som personen. Mitt problem är: jag klarar inte av att folk jämför mig med henne gång på gång. Mina klasskompisar jämför mina betyg med hennes, hur jag ser ut med henne - de väljer i stort sett henne framför mig. De säger att hon är finare än mig och bättre än mig, mitt framför mina ögon. Och det får mig att känna mig så himla... jobbig, ett fel, och jag är så himla rädd för att misslyckas med någonting så fort jag är i hennes närhet. Det mår jag grymt dåligt av, och jag VILL säga något till henne om detta, men det går bara inte, för det känns som om hon bara kommer bli arg och tro att jag säger det för att jag är avundsjuk på henne. Och det är jag inte - utan det är mer att folk faktiskt jämför oss med varandra, och för att hon ses som något bättre än mig.

Förra veckan sade en kille i min klass (jag är Jasmin och Linn är min bästa vän) :
"Jasmin, Linn är mycket smalare än dig. Du är kraftift byggd"
Jag: "..."
Dagen efter så hade jag med mig en påse godis för att vi skulle spela teater, och godiset skulle vara med i en scen.
Han: "Du, jag kan ta all godis för du behöver inte äta upp det där, då du redan är tjock."
Och dagen efter sa han: "Det är inte mitt fel att du inte kan acceptera dig själv som tjock. Kolla på Linn, HON är åtminstone fin."








Jag får ångest bara jag läser detta usch! Killen var så elak! Jag... Jag... AGHAGAGAGAGAGAGGAGAGAG!!!!!! X(

28 okt, 2013 21:17

1 2 3 ... 1156 1157 1158 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.