Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
It sucks so hard... Att sitta i en sal/ett rum fullt med människor man skulle göra vad som helst för utan att tveka, och samtidigt veta att man inte kan berätta något för de, eller att man hela tiden måste fejka framför de och ljuga...
Jag är så ledsen att du/någon annan skulle känna detta 25 okt, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Var på maskerad.. i 55 minuter. Sen fick jag komma hem igen p.g.a panikattack..... Kram!.. 26 okt, 2013 10:06 |
|
Borttagen
|
Andra natten på bara några dagar som jag dygnar, hur svårt skall det vara att få sömn? :O 26 okt, 2013 11:11 |
|
SevLoveer
Elev |
26 okt, 2013 22:35 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Samma D: Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna.. Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam Känner så väldigt ofta :C Det är ofta så att jag bara måste skriva av mig men så ser man vad alla andra har skrivit och så... ;;
26 okt, 2013 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Samma D: Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna.. Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam Känner så väldigt ofta :C Det är ofta så att jag bara måste skriva av mig men så ser man vad alla andra har skrivit och så... precis 27 okt, 2013 00:01 |
|
Rymdkonungen
Elev |
är överlycklig bcz hittade en skiva som jag sökt jättelänge efter började gråta när jag såg den och darraade när jag betalade den. är lessen för allt är så jäkla piss men det är bara bagateller. och vet inte vem jag ska tala med för vill inte överösa mina vänner medmina tankar och vissa av mina vänners rektioner kan se ut såhär : hejdådrunk
+vill bara kunna tala med någon som inte vet NÅT om mig på typ kik om vardagliga saker som ingen bryr sig. skulle va så jävla skönt. tycker Rymdkonungen... 27 okt, 2013 01:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: är överlycklig bcz hittade en skiva som jag sökt jättelänge efter började gråta när jag såg den och darraade när jag betalade den. är lessen för allt är så jäkla piss men det är bara bagateller. och vet inte vem jag ska tala med för vill inte överösa mina vänner medmina tankar och vissa av mina vänners rektioner kan se ut såhär : hejdådrunk +vill bara kunna tala med någon som inte vet NÅT om mig på typ kik om vardagliga saker som ingen bryr sig. skulle va så jävla skönt. Du kan prata med mig på kik om du vill! 27 okt, 2013 09:11 |
|
lumos1
Elev |
5hehnaz
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Samma D: Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna.. Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam Känner så väldigt ofta :C Det är ofta så att jag bara måste skriva av mig men så ser ma vad alla andra har skrivit och så... precis Ja precis /För man vill inte vara den där jobkiga personen som bara klagar hela tiden... ;;
27 okt, 2013 11:33 |
|
Borttagen
|
Jag undrar om du någonsin kommer att ha någonting att säga till mig som inte är tjat, gnäll eller skrik.
27 okt, 2013 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen