Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1155 1156 1157 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


It sucks so hard... Att sitta i en sal/ett rum fullt med människor man skulle göra vad som helst för utan att tveka, och samtidigt veta att man inte kan berätta något för de, eller att man hela tiden måste fejka framför de och ljuga...
Jag är så ledsen att du/någon annan skulle känna detta ^

25 okt, 2013 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Var på maskerad.. i 55 minuter. Sen fick jag komma hem igen p.g.a panikattack.....


Kram!..

26 okt, 2013 10:06

Borttagen

Avatar




Andra natten på bara några dagar som jag dygnar, hur svårt skall det vara att få sömn? :O

26 okt, 2013 11:11

SevLoveer
Elev

Avatar


Började precis hyperventilera by no reason whatever. I nästan tio minuter. Inte kul.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

26 okt, 2013 22:35

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna..

Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam :'(
Samma D:

Känner så väldigt ofta :C
Det är ofta så att jag bara måste skriva av mig men så ser man vad alla andra har skrivit och så...

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

26 okt, 2013 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna..

Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam :'(
Samma D:

Känner så väldigt ofta :C
Det är ofta så att jag bara måste skriva av mig men så ser man vad alla andra har skrivit och så...


precis Och varje gång man intalar sig själv att man ska prata med någon, så backar man i sista sekunden "/

27 okt, 2013 00:01

Rymdkonungen
Elev

Avatar


är överlycklig bcz hittade en skiva som jag sökt jättelänge efter började gråta när jag såg den och darraade när jag betalade den. är lessen för allt är så jäkla piss men det är bara bagateller. och vet inte vem jag ska tala med för vill inte överösa mina vänner medmina tankar och vissa av mina vänners rektioner kan se ut såhär : hejdådrunk eller: och vissa är så himla snälla men jag känner mig självisk. och jag hatar skolan ochvi har simning på torsdag. och klockan är två här hos mig i Finland borde fan sova men jag är för fet jag vill ha kaffe jag har ont i långfingret.

+vill bara kunna tala med någon som inte vet NÅT om mig på typ kik om vardagliga saker som ingen bryr sig. skulle va så jävla skönt.

tycker Rymdkonungen...

27 okt, 2013 01:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
är överlycklig bcz hittade en skiva som jag sökt jättelänge efter började gråta när jag såg den och darraade när jag betalade den. är lessen för allt är så jäkla piss men det är bara bagateller. och vet inte vem jag ska tala med för vill inte överösa mina vänner medmina tankar och vissa av mina vänners rektioner kan se ut såhär : hejdådrunk eller: och vissa är så himla snälla men jag känner mig självisk. och jag hatar skolan ochvi har simning på torsdag. och klockan är två här hos mig i Finland borde fan sova men jag är för fet jag vill ha kaffe jag har ont i långfingret.

+vill bara kunna tala med någon som inte vet NÅT om mig på typ kik om vardagliga saker som ingen bryr sig. skulle va så jävla skönt.

Du kan prata med mig på kik om du vill!

27 okt, 2013 09:11

lumos1
Elev

Avatar


5hehnaz
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna..

Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam :'(
Samma D:

Känner så väldigt ofta :C
Det är ofta så att jag bara måste skriva av mig men så ser ma vad alla andra har skrivit och så...


precis Och varje gång man intalar sig själv att man ska prata med någon, så backar man i sista sekunden "/

Ja precis
/För man vill inte vara den där jobkiga personen som bara klagar hela tiden...

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

27 okt, 2013 11:33

Borttagen

Avatar


Jag undrar om du någonsin kommer att ha någonting att säga till mig som inte är tjat, gnäll eller skrik.

27 okt, 2013 17:23

1 2 3 ... 1155 1156 1157 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.