Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
BLÄHHH. SKOLA -.-
speech! 28 maj, 2012 05:50 |
|
Borttagen
|
Usch.. Nationella prov...
28 maj, 2012 19:07 |
|
bluebirdflies
Elev |
Studenten imorgon. Nervöööös
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 28 maj, 2012 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
I årets Melodifestival fick man helt klart för sig att det uttalas Gina med G och inte med J, men jag gör det ändå. x'D Jag har alltid sagt det och kommer fortsätta med det. :3 Så det så.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 19:15 |
|
Jac
Elev |
lövetAmanda: jag döpte min råtta till Disanda, en av de två Amandorna jag menade!
Döpt efter Dini99, Amandan och lövetAmanda! ♥
28 maj, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: lövetAmanda: jag döpte min råtta till Disanda, en av de två Amandorna jag menade! Döpt efter Dini99 Amandan och lövetAmanda! ♥ Naaaaaaaw vad snällt! I love you! ♥ Min råtta heter Råtta! ♥ 28 maj, 2012 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
We found the Scorcer's Stone,
We entered The Chamber Of Secrets, We freed The Prisoner Of Azkaban, We were chosen by The Goblet Of Fire, We united The Order Of The Pheonix, We read the secrets of The Half Blood Prince, We mastered The Deathly Hallows, We are The Harry Potter Generation. Keep this amazing tale alive in our hearts. Keep the Magic of Harry Potter with us, forever.Let our childeren's childeren's children's childern learn the beautiful, magical, amazing, wonderful tale of Harry Potter. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 19:18 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: lövetAmanda: jag döpte min råtta till Disanda, en av de två Amandorna jag menade! Döpt efter Dini99 Amandan och lövetAmanda! ♥ Naaaaaaaw vad snällt! I love you! ♥ Min råtta heter Råtta! ♥ Love you too! Din råtta har ett awesome namn!
28 maj, 2012 19:21 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Jac: lövetAmanda: jag döpte min råtta till Disanda, en av de två Amandorna jag menade! Döpt efter Dini99, Amandan och lövetAmanda! ♥ ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 28 maj, 2012 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Yey, mat nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen