Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1154 1155 1156 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Incendio
Elev

Avatar


Jag vill ge en komplimang till Korra för att hon är en så fin person med så många fina sidor.
Vi har inte pratat så jättemycket, men det jag vet om dig, är bara positivt. Har pratat ut med dig någon gång, och du har lyssnat och stöttat.
Jag ser verkligen upp till dig. Det är inte tomma ord, verkligen inte. Du är min förebild.
Ta hand om dig, vännen. ♥

8 jul, 2012 01:20

Korra
Elev

Avatar


Skrivet av Incendio:
Jag vill ge en komplimang till Korra för att hon är en så fin person med så många fina sidor.
Vi har inte pratat så jättemycket, men det jag vet om dig, är bara positivt. Har pratat ut med dig någon gång, och du har lyssnat och stöttat.
Jag ser verkligen upp till dig. Det är inte tomma ord, verkligen inte. Du är min förebild.
Ta hand om dig, vännen. ♥


Oh herre gud jag vet inte vad jag ska säga. Jag älskar människor och det finns inte i min värld att inte bry sig om folk. Dina fina ord värmer mig verkligen supermycket och jag kan inte tacka dig nog för dem. Du är själv en mycket smart och trevlig person med sköna kvalitéer. Tycker mycket om det jag ser av det som du skriver Kram på dig raring! ♥

8 jul, 2012 01:34

Borttagen

Avatar


Jag tycker att LucyMalfoy förtjärnar en komplimang eftersom hon är kul att chatta med!

8 jul, 2012 09:39

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att LucyMalfoy förtjärnar en komplimang eftersom hon är kul att chatta med!


Är jag?

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

8 jul, 2012 09:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av LucyMalfoy:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att LucyMalfoy förtjärnar en komplimang eftersom hon är kul att chatta med!


Är jag?


Ja, det är du!

8 jul, 2012 09:50

Borttagen

Avatar

+4


Mitt 1000 inlägg

A.k
Narcissa Lestrange
-Patronus-
Drake
TheWitch
Luna Chang
Ingis
HannaPanna
GinnyWeasley1
Corinne

Nu har jag säkert glömt någon. Men, dem får jag lägga till senare. En stor komplimang till er alla som jag nämde ovan

8 jul, 2012 10:13

Narcissa Lestrange
Elev

Avatar


Albus 3: Naaaw

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F592f0196a72eb58274ff58f9c40de991.gif

8 jul, 2012 10:15

HannaPanna
Elev

Avatar


Albus 3, åh tack så mkt!
Grattis till master of death förresten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

8 jul, 2012 10:15

Borttagen

Avatar


^ Tack

8 jul, 2012 10:15

-Patronus-
Elev

Avatar


Albus 3: taaack!! Grattis till master of death också! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

8 jul, 2012 10:29

1 2 3 ... 1154 1155 1156 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.