Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet Berätta för dina föräldrar att du inte vill, de kan väl inte tvinga dig? men saken är den att det är en "tradition" för mig familj att åka till paradis badet varje år, och det känns så jävla taskigt att inte vilja följa med Jag förstår, men du behöver inte känna dig elak för att om du har ont, så borde du väl få slippa?
25 okt, 2013 17:23 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet Berätta för dina föräldrar att du inte vill, de kan väl inte tvinga dig? men saken är den att det är en "tradition" för mig familj att åka till paradis badet varje år, och det känns så jävla taskigt att inte vilja följa med Jag förstår, men du behöver inte känna dig elak för att om du har ont, så borde du väl få slippa? Tror inte att de vill att jag skall vara ensam hemma hela dagen, så det går inte
25 okt, 2013 17:24 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet Berätta för dina föräldrar att du inte vill, de kan väl inte tvinga dig? men saken är den att det är en "tradition" för mig familj att åka till paradis badet varje år, och det känns så jävla taskigt att inte vilja följa med Jag förstår, men du behöver inte känna dig elak för att om du har ont, så borde du väl få slippa? Tror inte att de vill att jag skall vara ensam hemma hela dagen, så det går inte Men HUR skar du dig? Om du har ett riktigt stort sår känns det bara så konstigt om de gör så...kan du inte berätta för dem om det? Men, tyvärr så vet jag inte något annat sätt jag kan hjälpa dig med...:/
25 okt, 2013 17:30 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet Berätta för dina föräldrar att du inte vill, de kan väl inte tvinga dig? men saken är den att det är en "tradition" för mig familj att åka till paradis badet varje år, och det känns så jävla taskigt att inte vilja följa med Jag förstår, men du behöver inte känna dig elak för att om du har ont, så borde du väl få slippa? Tror inte att de vill att jag skall vara ensam hemma hela dagen, så det går inte Men HUR skar du dig? Om du har ett riktigt stort sår känns det bara så konstigt om de gör så...kan du inte berätta för dem om det? Men, tyvärr så vet jag inte något annat sätt jag kan hjälpa dig med...:/ Alltså de vet inte om att jag skärt mig, men det är små riv-sår på benet.. fast de syns väldigt tydligt.
25 okt, 2013 17:38 |
|
Ginny00
Elev |
pappa vill att vi ska äta nu
och ja, jag vill ha en mysig middag men jag vill inte äta såhär tidigt för min ätstörning hatar att äta tidigt och jag kan inte släppa den delen för min ätstörning har övergått i tvångstankar och jag vet inte hur jag ska förklara det för någon och jag hatar det 25 okt, 2013 17:46 |
|
Atlanten
Elev |
Min bästa vän är på Confusion utan mig och hon har super kul där och träffar massor med andra vänner som hon och inte jag har. (och hon har sett fett snygga cosplays där!! >.<
Och så troligen kommer jag inte kunna se min andra bästis på lovet eftersom tiderna och våra planer inte passar ihop. Allting suger och e bajs just nu!!!!! ;w;
25 okt, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Min kompis (nämnd här ovan) tog ett band och virade runt där hon har kärt sig när vi skulle vara på lag på idrotten. Något sådant kan du ju göra. ELLER så slutar du skära dig helt. För jag blir verkligen jätteledsen när jag läser att du skurit dig igen =( Men du kan alltid uggla mig ♥skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet 25 okt, 2013 20:12 |
|
Siriusis
Elev |
Var på maskerad.. i 55 minuter. Sen fick jag komma hem igen p.g.a panikattack.....
Hai 25 okt, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna..
Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam 25 okt, 2013 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Samma D:Någon annan som känner att de bara vill skriva av sig och berätta allt de känner för någon, men att de aldrig gör det bara för att man inte vill verka svag, för ens problem är ju så litet jämfört med andras. Att man också inte vill vara jobbig och den som klagar typ hela tiden hjälper ju inte, speciellt när man vet att personen man vill berätta det för inte orkar lyssna.. Jag gör det i alla fall.. Åhh vad jag är trött på att vara ensam 25 okt, 2013 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen