Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
7 jul, 2012 23:27 |
|
Celebikai
Elev |
7 jul, 2012 23:29 |
|
HannaPanna
Elev |
7 jul, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Captain J. och Qui-Gon Flamingo, tack så extremt mycket. Det var bara trevligt och det är bra att du tycker detsamma. :> 7 jul, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Du tog mina ord! xD
ginnyw123- Fina du! Du är oxå kul att uggla med Haha, jag känner att jag vill det. Göra en bomb. En som är fylld av komplimanger. Men, vet ni? Jag orkar inte. Jah gör det sen. Så det så... xD 7 jul, 2012 23:52 |
|
Amandan
Elev |
8 jul, 2012 00:02 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
8 jul, 2012 00:20 |
|
Optic
Elev |
JoLizz Du är så himla fin och cool och underbar och all världens synonymer!
Känner mig dessutom hedrad som är först!! 8 jul, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
ginnyw123 tack detsamma
8 jul, 2012 00:55 |
|
Knizzlare
Elev |
8 jul, 2012 01:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen