Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hon berättade att hon gjorde det senaste i söndags.Skrivet av Borttagen: Idag så var vi fyra st tjejer som tänkte att vi kunde avslöja hemligheter för varandra. Jag tog en liten, att jag har en blogg som jag lade upp jättedumma inlägg på när jag var liten. Berättade inte ens vad den hette. Så var det Maddes tur. Hon var jättenervös, men jag trodde att hon bara skulle säga vad hon hade för betyg eller vem hon var kär i eller något. Hon drog upp sin jackärm och visade att hon hade ärr... Hade ingen aning om hur jag skulle reagera. Hon vill inte att jag pratar med någon åt henne, men jag vet inte. Borde jag berätta för någon? :s Jag bet inte vad jag ska göra... Först och främst; är det enbart ärr, eller rör det sig även om färska sår? Alltså, är det något hon brukade göra eller något hon håller på med fortfarande? 22 okt, 2013 17:38 |
|
MissLollo
Elev |
22 okt, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Dumma dumma dumma fot!
Jag ogillar vårdcentraler men nu tyckte både pappa och sjukvårdsupplysningen att jag skulle gå dit =( 22 okt, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Varken de gamla eller de nya ångestdämpande fungerar på mig och som det är nu har jag inte ens klarat av att jobba/går knappt ut och allt är bara blä. H*n på vårdcentralen verkade tycka att jag skulle gå ut och ta en promenad så fort jag fick ångest. Herre gud, jag har ALLTID haft ångest men nu har det slagit över, inte fan kan jag bara gå ut och *walk it of* Hon sa upprepade gånger "du är ju så ung, då vill man helst inte ge sådant som man blir beroende av* Näe, men som att jag fördrar att gå på tabletter framför att fungera normalt utan -,- och förövrigt är jag över 18 och inget barn. 23 okt, 2013 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kattuggla, hoppas att du har rätt, på båda punkterna. Men liksom, om vi utgår från att han är lite intresserad men blyg, och jag också är lite intresserad men blyg, hur ska man förhålla sig till varandra? Vad kan jag göra för att undersöka saken närmare? Så att det inte blir av bara för att ingen av oss tar modet till sig. Det är ju inte så många gånger i veckan jag träffar honom heller. Det är ju alltid lite extra klurigt när båda är blyga, så var det mellan mig och min man också i början.. Mitt bästa tips om båda är väldigt blyga är nog att börja prata lite mer över internet, för då kan man alltid gå ifrån om man tycker att "blygheten" börjar ta över. Efter ett tag brukar man oftast se om det finns något intresse från den andra personens sida, också ..Eller kan du dra en rövare och bara fråga honom rakt ut om du får honom, det gjorde jag med C på kyrkogården. Jag var så kär att jag nästan kräktes och orden bara flög ur mig, hade varit tyst väldigt länge innan dess.. 23 okt, 2013 12:36 |
|
Borttagen
|
Vill tänka på annat så distraherar mig själv med att kolla på det här åtta sekunder långa klippet på repeat om och om igen;
http://www.youtube.com/watch?v=QZq5cfOT5pI Patetiskt? Jajamen. Dessutom är det ju jag själv som filmat det 24 okt, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag så var vi fyra st tjejer som tänkte att vi kunde avslöja hemligheter för varandra. Jag tog en liten, att jag har en blogg som jag lade upp jättedumma inlägg på när jag var liten. Berättade inte ens vad den hette. Så var det Maddes tur. Hon var jättenervös, men jag trodde att hon bara skulle säga vad hon hade för betyg eller vem hon var kär i eller något. Hon drog upp sin jackärm och visade att hon hade ärr... Hade ingen aning om hur jag skulle reagera. Hon vill inte att jag pratar med någon åt henne, men jag vet inte. Borde jag berätta för någon? :s Jag bet inte vad jag ska göra... Om det var jag som hade anförtrott någon det så skulle jag aldrig velat att personen berättade det för någon.. Att någon av mina vänner gjorde det (för mitt eget bästa.. jo pyttsan) fick det mig bara att bli superarg, och jag ljög mig bara igenom allt. Nu i efterhand så mår jag dåligare, eftersom jag har sagt till alla att jag har slutat, och inte ens vågar prata med mina närmaste om det. Prata istället med din kompis, om hon litade på dig så betyder det också att hon kan lita på dig med att prata med dig. Försök övertala henne att sluta, eller prata med någon. Hjälp henne igenom det som besvärar istället. Tro mig, det kan fan rädda liv. 25 okt, 2013 01:02 |
|
Elma00
Elev |
25 okt, 2013 17:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Elma00: skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet Berätta för dina föräldrar att du inte vill, de kan väl inte tvinga dig?
25 okt, 2013 17:17 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: skä'rde mig i förgår och har panik för jag tror att vi ska till paradisbadet under höstlovet Berätta för dina föräldrar att du inte vill, de kan väl inte tvinga dig? men saken är den att det är en "tradition" för mig familj att åka till paradis badet varje år, och det känns så jävla taskigt att inte vilja följa med
25 okt, 2013 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen