Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Fan att vi har fotboll på måndag!
Men ska gå och lägga mig nu i alla fall! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 03:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
kossanberta
ÅÅHHH. bu på mig för att jag missade det D: btw jag är olaglig♥ speech! 27 maj, 2012 14:41 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Ja du är olaglig nu hamnar du i fängelse.kossanberta ÅÅHHH. bu på mig för att jag missade det D: btw jag är olaglig♥ 27 maj, 2012 15:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av AlvaRawenclaw: Ja du är olaglig nu hamnar du i fängelse. kossanberta ÅÅHHH. bu på mig för att jag missade det D: btw jag är olaglig♥ neej D: speech! 27 maj, 2012 15:18 |
|
Dini99
Elev |
mine: KUCKELIKU! KLOCKAN ÄR SJU! (tio över åtta...)
♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 27 maj, 2012 20:10 |
|
mine
Elev |
27 maj, 2012 20:11 |
|
Dini99
Elev |
Jag vill träffa ko... MUU! ♥ Haha, erkänn den jagade dig! o.o "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 27 maj, 2012 20:12 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Dini99: Jag vill träffa ko... MUU! ♥ Haha, erkänn den jagade dig! o.o JAG VILLE TRÄFFA KO, MEN DEN FANNS FÖR LÅNGT BORT OCH JAG ORKADE INTE GÅ DITXD NÄJ, den glodde på mig O.o 27 maj, 2012 20:14 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Dini99: Jag vill träffa ko... MUU! ♥ Haha, erkänn den jagade dig! o.o JAG VILLE TRÄFFA KO, MEN DEN FANNS FÖR LÅNGT BORT OCH JAG ORKADE INTE GÅ DITXD NÄJ, den glodde på mig O.o Creepy! ♥ Come to mama! (KRAM) ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 27 maj, 2012 20:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
LALALALALAA NATTHUUUUMOOOOOOOORRRR.
speech! 27 maj, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen