Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
cannedcorn asdfghjklkjhgf jag älskar dig Maja! ♥
Ja jag svarar sent men jag har varit borta hohoh. VI MÅSTE TRÄFFAS OCH SE ICE AGE 4! Sådeså ![]()
7 jul, 2012 17:26 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Lills- VSG ♥ Åh, rar du är gullet ♥ Du ska bara veta at du betyder fruktansvääääääärt mycket för mig asso, Linn! Du betyder mer än du kan ana för mig LINA ♥ ![]()
7 jul, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Captain J. och Qui-Gon Flamingo, tack så extremt mycket.
7 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ingen fara! Hoppas att det var lite trevligt i alla fall. ^^Captain J. och Qui-Gon Flamingo, tack så extremt mycket. 7 jul, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Captain J.
Jodå, det var det. Mycketättre än att sitta och göra ingenting! 7 jul, 2012 23:02 |
|
JoLizz
Elev |
Här kommer en stor komplimang till:
Spoiler: Tryck här för att visa! För ni är coola, fina, underbara, roliga och fräsiga! Några av er känner jag närmre och ni vet vilka ni är och hur mycket ni betyder. Andra beundrar jag på avstånd när jag läser era inlägg här på mugglis eller på andra ställen, tex tumblr, instagram, facebook osv. I LIKE YOU ![]() OKEJ, CITERA INTE DET HÄR INLÄGGET FÖR DÅ KOMMER JAG SKICKA MIN HAMSTER PÅ ER OCH HAN ÄR EXPERT PÅ ATT BITA AV NAGLARNA SÅDÄR EXTRA LÅNGT IN SÅ ATT DET GÖR ONT NI VET?
![]()
7 jul, 2012 23:16 |
|
scarhead
Lärare |
Åh, dear JoLizz!
Du är så häftig. Och cool. (Fast det är ju ungefär samma sak. But still.) Och snäll. Och trevlig. Och rolig. Och jättefin. Och underbar. Jag gillar dig. Mycket. PUSS. ♥ 7 jul, 2012 23:18 |
|
ginnyw123
Elev |
HannaPanna, M.Potter, Dramione99 och Sanna1324567, ni förtjänar massa komplimanger för att ni alla är awesome, snälla och jätteroliga att uggla med!♥
7 jul, 2012 23:21 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av scarhead: Åh, dear JoLizz! Du är så häftig. Och cool. (Fast det är ju ungefär samma sak. But still.) Och snäll. Och trevlig. Och rolig. Och jättefin. Och underbar. Jag gillar dig. Mycket. PUSS. ♥ ![]() Detsamma! ♥
![]()
7 jul, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
JoLizz: Oj, hade verkligen inte förväntat mig den där komplimangen! Tack! ♥
7 jul, 2012 23:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen