Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nelly1513: Ska snart till en kristenförening för bara kineser och det är rätt synd för att jag kommer sakna Mugglis Ska se om jag kanske kan få vara inne med mobilen... Vi får se xD Är du kines? Jupp :3 AlexZz and I are friends 4 ever <3
26 maj, 2012 23:02 |
|
Noctum
Elev |
FÖRFAN SVERIGE VANN EUROVISION SONG CONTEST VADFAN HÄNDER MED EUROPA!?!?!?!? X333
jag har skrattat under hela poängdelningen *dör* (förlåt för att jag svor
27 maj, 2012 00:33 |
|
Nelly1513
Elev |
Loreen var ju helt supermegafoxiefreakingawesome!♥
SHIIT! HON BARA GICK OCH VANN!!♥ AlexZz and I are friends 4 ever <3
27 maj, 2012 00:34 |
|
Lisen563
Elev |
Heja Sverige!!!!!!!!!!!!!
27 maj, 2012 00:34 |
|
Whya
Elev |
27 maj, 2012 00:50 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Whya: Dom var coola!Jag hejade på Ryssland :3 Men det var nära! 27 maj, 2012 00:54 |
|
Solkatten
Elev |
Kanske borde gå och lägga mig nu?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 03:02 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kanske borde gå och lägga mig nu? Skrivet av Solkatten: Nej!!!! Då dör ju allt! jag har oksåtråkigt men kan inte sova.Kanske borde gå och lägga mig nu? 27 maj, 2012 03:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Solkatten: Kanske borde gå och lägga mig nu? Skrivet av Solkatten: Nej!!!! Då dör ju allt! jag har oksåtråkigt men kan inte sova. Kanske borde gå och lägga mig nu? Vi kan uggla? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 03:05 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ja Skrivet av Lisen563: Skrivet av Solkatten: Kanske borde gå och lägga mig nu? Skrivet av Solkatten: Nej!!!! Då dör ju allt! jag har oksåtråkigt men kan inte sova. Kanske borde gå och lägga mig nu? Vi kan uggla? 27 maj, 2012 03:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen