Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men ÅH, nu började jag gråta OCKSÅ! D': ♥ Skrivet av Borttagen: Erica potter - En stor, fet, gigantisk komplimang till dig! Du måste vara den personen jag mött på mugglis som betyder allra, allra mest för mig. Du kanske inte förstår hur mycket du egentligen betyder, men det gör du. Du har gjort mina dagar, du har fått mig att skratta och du har fått mig på bra humör. Jag minns en gång när jag var deprimerad.. Jag vet inte om jag sa det till dig men vi skypade i alla fall och alla mina problem blev som bortblåsta. Du är en fantastisk människa. Du är en obeskrivligt fantastisk människa Erica, du är bäst ♥ ![]() Alltså, jag sitter och gråter ännu mer än vad jag gjorde förut, jag älskar dig någonting enormt och du är helt underbar och bäst och bäst och sötast och roligast och jag älskar dig och jag vet inte vad jag ska säga, du gör mina dagar hela tiden och jag älskar dig, tackk, tack för komplimangen och jag vill ge samma tillbaka till dig tusen gånger runt universum och tillbaka. Du är en otrolig människa som man inte kan låta bli att älska. ![]() ![]() ![]() Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar dig miljarder gånger runt universum och fram och tillbaka och förr och då och nu och föralltid och until the very end och always.. ♥ Until the very end and always - forever you and I ♥ 7 jul, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Of course... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men ÅH, nu började jag gråta OCKSÅ! D': ♥ Skrivet av Borttagen: Erica potter - En stor, fet, gigantisk komplimang till dig! Du måste vara den personen jag mött på mugglis som betyder allra, allra mest för mig. Du kanske inte förstår hur mycket du egentligen betyder, men det gör du. Du har gjort mina dagar, du har fått mig att skratta och du har fått mig på bra humör. Jag minns en gång när jag var deprimerad.. Jag vet inte om jag sa det till dig men vi skypade i alla fall och alla mina problem blev som bortblåsta. Du är en fantastisk människa. Du är en obeskrivligt fantastisk människa Erica, du är bäst ♥ ![]() Alltså, jag sitter och gråter ännu mer än vad jag gjorde förut, jag älskar dig någonting enormt och du är helt underbar och bäst och bäst och sötast och roligast och jag älskar dig och jag vet inte vad jag ska säga, du gör mina dagar hela tiden och jag älskar dig, tackk, tack för komplimangen och jag vill ge samma tillbaka till dig tusen gånger runt universum och tillbaka. Du är en otrolig människa som man inte kan låta bli att älska. ![]() ![]() ![]() Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar dig miljarder gånger runt universum och fram och tillbaka och förr och då och nu och föralltid och until the very end och always.. ♥ Until the very end and always - forever you and I ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Until the very end and always - forever you and I Love you so much ♥ 7 jul, 2012 13:09 |
|
Tonks_xD
Elev |
7 jul, 2012 14:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 7 kl. 14:55
|
|
Borttagen
|
Tonks_xD Tack och varsågod♥
7 jul, 2012 14:36 |
|
ginny_ginny
Elev |
7 jul, 2012 15:28 |
|
Lordlollo
Elev |
puss på dig med! :* ♥ ♆ 7 jul, 2012 15:28 |
|
Miss_Green
Elev |
7 jul, 2012 15:42 |
|
Tonks_xD
Elev |
Tack och varsågod till dig med ♥
Ska göra en bomb av komplimanger sedan till massa underbara undibarisar ♥ ![]()
7 jul, 2012 16:21 |
|
ol!v!a
Elev |
Puss puss! 7 jul, 2012 16:51 |
|
OliverPhelps
Elev |
Lills-
VSG ♥ Åh, rar du är gullet ♥ Du ska bara veta at du betyder fruktansvääääääärt mycket för mig asso, Linn!
7 jul, 2012 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen