vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Väntar på att det ska bli lunch
23 mar, 2012 12:30 |
|
Prue
Elev |
Äter en kexchoklad och dricker te :3
23 mar, 2012 14:58 |
|
adliitam
Elev |
23 mar, 2012 15:13 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 mar, 2012 15:15 |
|
adliitam
Elev |
23 mar, 2012 15:39 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Tänkte på det också hahah xD Kommit hem från mat shopping lol xD Hoppas att morsan inte råkar kasta ut min glass igen som hon lyckades förra gången alldeles smält ![]()
23 mar, 2012 16:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Har tråkigt...
24 mar, 2012 09:13 |
|
Roxy
Elev |
24 mar, 2012 09:17 |
|
MizzNina
Elev |
Väntar på att min yngsta systerdotter ska bli klar med sin teckning så jag kan fixa lunch till oss, samtidigt som jag tittar på Fem myror är fler än fyra elefanter med min äldsta systerdotter. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 mar, 2012 12:05 |
|
Dante
Lärare |
Dricker Cola och checkar Youtube!
24 mar, 2012 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen