Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
En sak som är störande är när man får frågan om man mår dåligt för man är tyst under en dag. Störande! (var bara tvungen att skriva det!)
26 maj, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa.
26 maj, 2012 21:10 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa. Stackarn :-( Uggla om du vill prata!
26 maj, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa. Stackarn :-( Uggla om du vill prata! Jag hatar min klass. Önskar jag stannat hemma och sett på Eurovision, det vill jag göra. 26 maj, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Låter grymt! Ha en bra natt hörrni.
26 maj, 2012 21:13 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa. Stackarn :-( Uggla om du vill prata! Jag hatar min klass. Önskar jag stannat hemma och sett på Eurovision, det vill jag göra. Innan jag bytte skola så gillade jag inte heller min klass, fast nu är min bra. Men tänk att det bara är några veckor kvar och sen är det sommar och då behöver du inte vara med dem varje dag.
26 maj, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa. Stackarn :-( Uggla om du vill prata! Jag hatar min klass. Önskar jag stannat hemma och sett på Eurovision, det vill jag göra. Innan jag bytte skola så gillade jag inte heller min klass, fast nu är min bra. Men tänk att det bara är några veckor kvar och sen är det sommar och då behöver du inte vara med dem varje dag. Klassen splittras efter sommaren, ska bli skönt. 26 maj, 2012 21:16 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa. Stackarn :-( Uggla om du vill prata! Jag hatar min klass. Önskar jag stannat hemma och sett på Eurovision, det vill jag göra. Innan jag bytte skola så gillade jag inte heller min klass, fast nu är min bra. Men tänk att det bara är några veckor kvar och sen är det sommar och då behöver du inte vara med dem varje dag. Klassen splittras efter sommaren, ska bli skönt. Vad bra! Hoppas du får det bättre i din nya klass :-)
26 maj, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Kan inte nån låta mig slippa detta? Gråta i sin stuga när nästan alla andra grillar ska man inte göra, inte på en klassresa. Stackarn :-( Uggla om du vill prata! Jag hatar min klass. Önskar jag stannat hemma och sett på Eurovision, det vill jag göra. Innan jag bytte skola så gillade jag inte heller min klass, fast nu är min bra. Men tänk att det bara är några veckor kvar och sen är det sommar och då behöver du inte vara med dem varje dag. Klassen splittras efter sommaren, ska bli skönt. Lycka till sweetie. ♥ 26 maj, 2012 21:19 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Jag ser på tv och skriver här på mugglis forum.
Å andledningen till att jag är på mugglis är alla er som skriver underbara innlägg!! 26 maj, 2012 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen