Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Haha Skrivet av PotterHunger: Som vanligt är mina tummar slut ;( haha... Så typiskt mig >.< Haha, aww ♥ (mina tummar är också slut Dx) Läs min profil för info... 6 jul, 2012 23:47 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Haha Skrivet av PotterHunger: Som vanligt är mina tummar slut ;( haha... Så typiskt mig >.< Haha, aww ♥ (mina tummar är också slut Dx)
6 jul, 2012 23:49 |
|
Lills
Elev |
OliverPhelps
(Lite seent) NEJ MEN GUD TACK IGEN ♥ Och du är typ... BÄST, Lina. That's only the true, my dear. ♥ Luna.Lovegood Tack och detsamma. ![]()
7 jul, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
Goizan: För att du är trevlig och snäll och vi har haft många trevliga och roliga pratstunder och du är roligt.
Tonks_xD: För att du är roligt, trevlig och snäll och vi har haft trevliga och roliga pratstunder. Pixi: För att du är snäll, rolig trevlig, och ja vi har pratat vi medXD Och do pratstunderna har varit trevliga och roliga Miss_Green: För att du är trevliga och snäll och roliga och vi har också haft lite trevliga och roliga pratstunder 7 jul, 2012 12:37 |
|
Miss_Green
Elev |
Tack så mycket Ginny
Ginny weasley99: För du är snäll och rolig och brukar också nörda Mugglis lika mycket som jag xP jag har lärt känna dig via Ni-Vet-Vad och det är ett bra ställe att träffa vänner på Då vill jag också tacka härliga Goizan, Tonks_xD och Pixi för att ni gör Ni-Vet-Vad ännu härligare! ;; ![]()
7 jul, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
varsågod tack så mycket Miss_Green
7 jul, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Erica potter - En stor, fet, gigantisk komplimang till dig! Du måste vara den personen jag mött på mugglis som betyder allra, allra mest för mig. Du kanske inte förstår hur mycket du egentligen betyder, men det gör du. Du har gjort mina dagar, du har fått mig att skratta och du har fått mig på bra humör. Jag minns en gång när jag var deprimerad.. Jag vet inte om jag sa det till dig men vi skypade i alla fall och alla mina problem blev som bortblåsta.
Du är en fantastisk människa. Du är en obeskrivligt fantastisk människa Erica, du är bäst ♥ 7 jul, 2012 12:46 |
|
Goizan
Elev |
Jag vill tacka alla de som Ginny Weasley99 nämnde, ni är awesome.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
7 jul, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Erica potter - En stor, fet, gigantisk komplimang till dig! Du måste vara den personen jag mött på mugglis som betyder allra, allra mest för mig. Du kanske inte förstår hur mycket du egentligen betyder, men det gör du. Du har gjort mina dagar, du har fått mig att skratta och du har fått mig på bra humör. Jag minns en gång när jag var deprimerad.. Jag vet inte om jag sa det till dig men vi skypade i alla fall och alla mina problem blev som bortblåsta. Du är en fantastisk människa. Du är en obeskrivligt fantastisk människa Erica, du är bäst ♥ ![]() Alltså, jag sitter och gråter ännu mer än vad jag gjorde förut, jag älskar dig någonting enormt och du är helt underbar och bäst och bäst och sötast och roligast och jag älskar dig och jag vet inte vad jag ska säga, du gör mina dagar hela tiden och jag älskar dig, tackk, tack för komplimangen och jag vill ge samma tillbaka till dig tusen gånger runt universum och tillbaka. Du är en otrolig människa som man inte kan låta bli att älska. ![]() ![]() ![]() 7 jul, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men ÅH, nu började jag gråta OCKSÅ! D': ♥ Skrivet av Borttagen: Erica potter - En stor, fet, gigantisk komplimang till dig! Du måste vara den personen jag mött på mugglis som betyder allra, allra mest för mig. Du kanske inte förstår hur mycket du egentligen betyder, men det gör du. Du har gjort mina dagar, du har fått mig att skratta och du har fått mig på bra humör. Jag minns en gång när jag var deprimerad.. Jag vet inte om jag sa det till dig men vi skypade i alla fall och alla mina problem blev som bortblåsta. Du är en fantastisk människa. Du är en obeskrivligt fantastisk människa Erica, du är bäst ♥ ![]() Alltså, jag sitter och gråter ännu mer än vad jag gjorde förut, jag älskar dig någonting enormt och du är helt underbar och bäst och bäst och sötast och roligast och jag älskar dig och jag vet inte vad jag ska säga, du gör mina dagar hela tiden och jag älskar dig, tackk, tack för komplimangen och jag vill ge samma tillbaka till dig tusen gånger runt universum och tillbaka. Du är en otrolig människa som man inte kan låta bli att älska. ![]() ![]() ![]() Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar dig miljarder gånger runt universum och fram och tillbaka och förr och då och nu och föralltid och until the very end och always.. ♥ 7 jul, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen