@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag ska jag gå på min första lektion på över 8 månader, önska mig lycka till.
22 mar, 2013 08:58 |
|
Solkatten
Elev |
Har nyss haft matte och sedan blir det biologi.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 mar, 2013 09:07 |
|
Hedwig96
Elev |
asså nog är det så hårt ändå!
måndag- känner sig helt frisk o glad. tisdag- vaknar upp, känner sig tung, far till skolan och kommer hem redan 2 timmar senare. onsdag- hög feber, hemma från skolan. torsdag- feber och hosta. hemma från skolan. fredag- hela klassen ledig. jag har feber, hosta o snuva. det blir ju bara värre ack denna fredag som jag hade sett frammemot att vara ledig och frisk på! 22 mar, 2013 09:27 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag duschat. Och fryyyyyser Dx värt att krypa ner under täcket med en bok?
22 mar, 2013 09:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har typ dålig blodcirkulation då jag fryser jämt, till och med på sommaren ibland. Jag fryser lätt, till och med när jag har varma kläder på mig. Finns det något sätt att göra så man får bättre blodcirkulation så man inte fryser lika lätt? Jag kommer ihåg min f.d. kompis som typ aldrig frös. Kunde gå i t-shirt på vintern liksom. ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 mar, 2013 10:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Har nyss haft matte och sedan blir det biologi. Jag slutar 15:15 exakt varje dag ._. 22 mar, 2013 10:08 |
|
Desiree
Elev |
Sitter på jobbet och dricker kaffe utan mjölk! Ganska äckligt o.0 Jobbar som konsumentguide så förhandlar om elavtal ._.
22 mar, 2013 10:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Värt att lyssna på! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 mar, 2013 10:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Jag har typ dålig blodcirkulation då jag fryser jämt, till och med på sommaren ibland. Jag fryser lätt, till och med när jag har varma kläder på mig. Finns det något sätt att göra så man får bättre blodcirkulation så man inte fryser lika lätt? Jag kommer ihåg min f.d. kompis som typ aldrig frös. Kunde gå i t-shirt på vintern liksom. ... jag vet faktiskt inte. Jag funderar på om det kan vara kopplat till blodet. När jag var frisk kunde jag som du sa, gå i t-shirt på vintern. Atm sitter jag inomhus med vinterjacka och fryser. Samtidigt har jag blodbrist just nu. Så jag får för mig att det kan ha nått med blodet o göra? 22 mar, 2013 10:26 |
|
Borttagen
|
JAG VILL BLI FRIIISK :C
22 mar, 2013 10:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen