@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lyckan när klockan är tio i tolv, man har precis tänkt att lägga sig. Då berättar en polare att grupparbetet som ska redovisas under morgondagens första lektion är långt från klart. Yippie.
Tack och lov mejlade hon över det som jag sade åt henne och jag kunde göra klart det. 22 mar, 2013 01:16 |
|
whirlwinds
Elev |
22 mar, 2013 01:43 |
|
Leonora
Elev |
22 mar, 2013 01:59 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHAHA SKICKADE JUST DET HÄR MEDDELANDET TILL MAMMA:
"Dick feber igen." JAG TROR JAG MISSADE F. 22 mar, 2013 07:00 |
|
Ginny00
Elev |
Jag behöver inte gå till skolan idag, ändå vaknar jag 6.45??
22 mar, 2013 07:03 |
|
Pixie
Elev |
drömde att jag öppnade mitt fönster och gallskrek: "billie piper är nästa doktor!!!!!" och så vart det värsta katastrofen på tumblr för det även fast jag bara hade skrikit. och alla ba: no please don't go matt we love you och jag ba: jooo billie!!
och sen kom det ut en poster på ett avsnitt med billie piper som doktor jag önskar drömmen var sann : /
22 mar, 2013 07:11 |
|
Borttagen
|
Okej, jag har show and tell om Kanada idag.
Gissa vem som inte har gjort läxan som hon har haft två veckor på sig att göra? Gissa vem vars fröken kommer få spader? Gissa vem som kommer säga tre meningar om Kanada, visa en bild på Kanadas flagga och sedan sätta sig tyst på sin plats igen? JAG. 22 mar, 2013 07:25 |
|
kotte7
Elev |
Jag har bytt profilbild
22 mar, 2013 07:29 |
|
Dini99
Elev |
STUDEDAG IDAG TYP WHO FREEDOOOOOOOM. ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 mar, 2013 08:27 |
|
Ginny00
Elev |
BUP idag DD:
22 mar, 2013 08:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen