@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 mar, 2013 21:54 |
|
viktor
Elev |
Lyssnar på Les miserable soundtracks ♥ ♥
21 mar, 2013 21:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 mar, 2013 22:11 |
|
LunaLovegood1
Elev |
21 mar, 2013 22:12 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Natti Natti själv ♥ natti natti♥ 21 mar, 2013 22:13 |
|
hermione gragner
Elev |
Glass glass hallon glass bättre glass har ingen haft EGEN VERASION DISSA EJ
21 mar, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Glömde säga vad som hände igår:
Jag åkte buss från skolan, och jag blir så himla trött på "lång dagar" så jag somnade på bussen. Jag vaknar av att busschauffören (som kan vara lättretad) sa: "Är någon kvar?" Och jag vaknade, skrämd för jag somnade. Han sa: "Fan" Och sa att jag fick sätta mig ifram, och jag gick fram och mitt hjärta hoppade nästan ut hjärtat på mig. Vi var nästan vid skolan, och vi fick åka hem med mig. Det var inte så jättemånga ifrån, men det var en bit! Jag tackade för skjutsen och förlåte mig för besväret, sedan hoppade jag av bussen. Idag när jag skulle på buss imorse, trodde jag att Busschaföeb inte gillade mig längre. Han blev nog lite irreterat på mig igår.... Det var inte så roligt! 21 mar, 2013 22:36 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Glömde säga vad som hände igår: Jag åkte buss från skolan, och jag blir så himla trött på "lång dagar" så jag somnade på bussen. Jag vaknar av att busschauffören (som kan vara lättretad) sa: "Är någon kvar?" Och jag vaknade, skrämd för jag somnade. Han sa: "Fan" Och sa att jag fick sätta mig ifram, och jag gick fram och mitt hjärta hoppade nästan ut hjärtat på mig. Vi var nästan vid skolan, och vi fick åka hem med mig. Det var inte så jättemånga ifrån, men det var en bit! Jag tackade för skjutsen och förlåte mig för besväret, sedan hoppade jag av bussen. Idag när jag skulle på buss imorse, trodde jag att Busschaföeb inte gillade mig längre. Han blev nog lite irreterat på mig igår.... Det var inte så roligt! Usch va läskigt. Jag skulle typ fått panik och börjat gråta... ![]() 21 mar, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Glömde säga vad som hände igår: Jag åkte buss från skolan, och jag blir så himla trött på "lång dagar" så jag somnade på bussen. Jag vaknar av att busschauffören (som kan vara lättretad) sa: "Är någon kvar?" Och jag vaknade, skrämd för jag somnade. Han sa: "Fan" Och sa att jag fick sätta mig ifram, och jag gick fram och mitt hjärta hoppade nästan ut hjärtat på mig. Vi var nästan vid skolan, och vi fick åka hem med mig. Det var inte så jättemånga ifrån, men det var en bit! Jag tackade för skjutsen och förlåte mig för besväret, sedan hoppade jag av bussen. Idag när jag skulle på buss imorse, trodde jag att Busschaföeb inte gillade mig längre. Han blev nog lite irreterat på mig igår.... Det var inte så roligt! Usch va läskigt. Jag skulle typ fått panik och börjat gråta... Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Glömde säga vad som hände igår: Jag åkte buss från skolan, och jag blir så himla trött på "lång dagar" så jag somnade på bussen. Jag vaknar av att busschauffören (som kan vara lättretad) sa: "Är någon kvar?" Och jag vaknade, skrämd för jag somnade. Han sa: "Fan" Och sa att jag fick sätta mig ifram, och jag gick fram och mitt hjärta hoppade nästan ut hjärtat på mig. Vi var nästan vid skolan, och vi fick åka hem med mig. Det var inte så jättemånga ifrån, men det var en bit! Jag tackade för skjutsen och förlåte mig för besväret, sedan hoppade jag av bussen. Idag när jag skulle på buss imorse, trodde jag att Busschaföeb inte gillade mig längre. Han blev nog lite irreterat på mig igår.... Det var inte så roligt! Usch va läskigt. Jag skulle typ fått panik och börjat gråta... Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Glömde säga vad som hände igår: Jag åkte buss från skolan, och jag blir så himla trött på "lång dagar" så jag somnade på bussen. Jag vaknar av att busschauffören (som kan vara lättretad) sa: "Är någon kvar?" Och jag vaknade, skrämd för jag somnade. Han sa: "Fan" Och sa att jag fick sätta mig ifram, och jag gick fram och mitt hjärta hoppade nästan ut hjärtat på mig. Vi var nästan vid skolan, och vi fick åka hem med mig. Det var inte så jättemånga ifrån, men det var en bit! Jag tackade för skjutsen och förlåte mig för besväret, sedan hoppade jag av bussen. Idag när jag skulle på buss imorse, trodde jag att Busschaföeb inte gillade mig längre. Han blev nog lite irreterat på mig igår.... Det var inte så roligt! Usch va läskigt. Jag skulle typ fått panik och börjat gråta... Haha, ja, det var ganska läskigt! Jag blev skakis i benen! 21 mar, 2013 23:18 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Ja men klart vi måste ses! Har sökt en massa lägenheter nu! Börjar bli lite mer pepp nu också, haha. 22 mar, 2013 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen