@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så du gillar Titanic? Japp, den är jättebra! Så jag kanske skulle titta på den? Ja, du kan väl titta på filmen Det är en av dom bästa filmerna jag någonsin har sett! håller med^^ titanic är skitbra, den är ganska lång och så men det händer ändå väldigt mycket! för er som inte sett den!! se den!! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 21 mar, 2013 17:23 |
|
EmahS
Elev |
21 mar, 2013 17:23 |
|
Annikz
Elev |
21 mar, 2013 17:25 |
|
DeathDownAlex
Elev |
MEN DÅ FÅR DU SÄGA HEJ! Jag är så trött på morgonen att jag är glad att jag vet att jag kommer på... ^^ 21 mar, 2013 17:29 |
|
Annikz
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: MEN DÅ FÅR DU SÄGA HEJ! Jag är så trött på morgonen att jag är glad att jag vet att jag kommer på... ^^ Haha samma här, satte mig framför dig utan att säga något. Är så trött på morgonen att jag knappt hälsar på klasskompisar.
21 mar, 2013 17:33 |
|
DeathDownAlex
Elev |
21 mar, 2013 17:41 |
|
Annikz
Elev |
21 mar, 2013 17:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Hedwig96: från vilken bok? jag läste just ett intressant och långt ord i en sagobok! det löd: Bockbens-överochundergeneralkrigskommendörssergeanten!! den hette "Herdinnan och sotaren" Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: jag läste just ett intressant och långt ord i en sagobok! det löd: Bockbens-överochundergeneralkrigskommendörssergeanten!! Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapiki maungahoronukupokaiwhenuakitanatahu längsta ordet som finns och används idag och är på maori är en kulle i nya zeeland oj då! försökte läsa det men gick inte så bra! jag sökte just på Google efter världens längsta ord! det här kom: Världens längsta ord tar 3.5 timmar att uttala Består av 189 819 bokstäver Här får vi se när en snubbe uttalar det absolut längsta ordet i världen. Det är den kemiska beteckningen för proteinet titin och den innehåller hela 189 819 bokstäver. och nu antar jag förstås att ni ser hela! 21 mar, 2013 17:49 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har typ dålig blodcirkulation då jag fryser jämt, till och med på sommaren ibland. Jag fryser lätt, till och med när jag har varma kläder på mig. Finns det något sätt att göra så man får bättre blodcirkulation så man inte fryser lika lätt? Jag kommer ihåg min f.d. kompis som typ aldrig frös. Kunde gå i t-shirt på vintern liksom.
... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 17:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Tycker sambons blodtransfusion kan snabba på. Iz hungry n
/världens okänsligaste flickvän 21 mar, 2013 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen