@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr... Jag tycker att mitt blod är rätt gott.... självklart gillar jag andras också Blä! hahah jag är lite som en vampyr 21 mar, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
Var sjuk i tisdags, och idag sista timmer så trodde ingen på när jag sa att jag högst antagligen hade feber, och nu när jag kom hem visade sig att jag indeed har feber.
21 mar, 2013 15:36 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag äta Yoghurt! Mums...
21 mar, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: InspiredPsycho Ja det skulle vara jättekul! Fast jag känner ju folk i Stockholm och förhoppningsvis lär jag känna nya människor i Uppsala. Jag tycker det skulle vara underbart att få träffa dig iaf Då förstår jag. Det är ju aldrig lätt, sånt där. Men som du säger - man lär känna nya människor också ^^ 21 mar, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
21 mar, 2013 16:35 |
|
Hedwig96
Elev |
jag läste just ett intressant och långt ord i en sagobok! det löd:
Bockbens-överochundergeneralkrigskommendörssergeanten!! 21 mar, 2013 16:39 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Hedwig96: från vilken bok?jag läste just ett intressant och långt ord i en sagobok! det löd: Bockbens-överochundergeneralkrigskommendörssergeanten!! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 mar, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: jag läste just ett intressant och långt ord i en sagobok! det löd: Bockbens-överochundergeneralkrigskommendörssergeanten!! Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapiki maungahoronukupokaiwhenuakitanatahu längsta ordet som finns och används idag och är på maori är en kulle i nya zeeland 21 mar, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
om 200 inlägg har jag 2000
21 mar, 2013 16:41 |
|
Solkatten
Elev |
Fett coolt. Jag har nu sett registreringssiffror på bilar med 001, 002 och 003.
Och vet ni?! Idag på en av parkeringarna vid skolan såg jag en lila och en rosa bil på en och samma parkering! xD Coolt! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen