Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11499 11500 11501 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Fairydust:
Idag firar jag ett år som medlem på mugglarportalen

Wiho, grattis till mig ^_^

ÅH GRATTIS!!

Tack
Kände att det var bättre att skriva det här än att göra en egen tråd som alla andra

ja så gjorde jag också när jag blev MoD!
jag skrev det här istället för att skapa en ny tråd!!

21 mar, 2013 14:40

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har ont i min tå och vädret ute är jättekonstigt.

21 mar, 2013 14:58

Borttagen

Avatar


Känner mig skitledsen nu.
Två av mina drakar dog idag, och båda (de hade varsin) deras tvillingar dog i förgår


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F2cib3fa.jpg

Seth's död.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2376a1.jpg

Tanya's död.

21 mar, 2013 15:09

Detta inlägg ändrades senast 2013-03-21 kl. 15:20
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag vill att de ska bli sommar...

21 mar, 2013 15:10

Borttagen

Avatar


Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr...

21 mar, 2013 15:15

Ginny00
Elev

Avatar


Jag vill att mamma ska komma hem Dx

21 mar, 2013 15:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag vill att mamma ska komma hem Dx
är hon bortrest?

21 mar, 2013 15:21

Borttagen

Avatar


pappa kommer inte komma hem på en låååång tid, min bror kommer inte komma hem alls idag, inte min mamma heller och min katt kommer förmodligen aldrig någonsin komma hem igen. så det är bara jag, lillefot och tha computer. jag ska äta nudlar och glömma allt. imorgon kan jag ta hand om allt pluggande och alla problem och nervösitet. idag tänker jag bara vara här i mitt rum och äta och dansa och inte låta stressen ta över mitt liv.

21 mar, 2013 15:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr...


Jag tycker att mitt blod är rätt gott.... självklart gillar jag andras också

21 mar, 2013 15:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr...


Jag tycker att mitt blod är rätt gott.... självklart gillar jag andras också

Blä! ;P

21 mar, 2013 15:34

1 2 3 ... 11499 11500 11501 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.