@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fairydust: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fairydust: Idag firar jag ett år som medlem på mugglarportalen Wiho, grattis till mig ^_^ ÅH GRATTIS!! Tack Kände att det var bättre att skriva det här än att göra en egen tråd som alla andra ja så gjorde jag också när jag blev MoD! jag skrev det här istället för att skapa en ny tråd!! 21 mar, 2013 14:40 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har ont i min tå och vädret ute är jättekonstigt.
21 mar, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
21 mar, 2013 15:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-21 kl. 15:20
|
|
Borttagen
|
Jag vill att de ska bli sommar...
21 mar, 2013 15:10 |
|
Borttagen
|
Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr...
21 mar, 2013 15:15 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill att mamma ska komma hem Dx
21 mar, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: är hon bortrest? Jag vill att mamma ska komma hem Dx 21 mar, 2013 15:21 |
|
Borttagen
|
pappa kommer inte komma hem på en låååång tid, min bror kommer inte komma hem alls idag, inte min mamma heller och min katt kommer förmodligen aldrig någonsin komma hem igen. så det är bara jag, lillefot och tha computer. jag ska äta nudlar och glömma allt. imorgon kan jag ta hand om allt pluggande och alla problem och nervösitet. idag tänker jag bara vara här i mitt rum och äta och dansa och inte låta stressen ta över mitt liv.
21 mar, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr... Jag tycker att mitt blod är rätt gott.... självklart gillar jag andras också 21 mar, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har dragit ut två tänder idag på höger sida. Den sidan är helt bedövad nu, och det är jobbigt!! Och det blödde (blöder?) jättemycket. Det smakar BLÄ i min munn. Jag gillar inte mitt eget blod fast jag är en vampyr... Jag tycker att mitt blod är rätt gott.... självklart gillar jag andras också Blä! 21 mar, 2013 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen