Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av ol!v!a: okej då! Skrivet av Lordlollo: Skrivet av ol!v!a: no the best person in the whole world is ol!v!a ♥♥♥ ♥♥♥ The Best Person In The Whole World Is Lordlollo! tack! Men jag kan inte vara bäst för du är det! ♥ ♆ 6 jul, 2012 22:33 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av ol!v!a: okej då! Skrivet av Lordlollo: Skrivet av ol!v!a: no the best person in the whole world is ol!v!a ♥♥♥ ♥♥♥ The Best Person In The Whole World Is Lordlollo! tack! Men jag kan inte vara bäst för du är det! ♥ ♥♥♥ 6 jul, 2012 22:38 |
|
Maharajah
Elev |
För ca två veckor sedan började jag skriva en lång komplimangbomb (med massa komplimangar och fina ord till er alla).
Det var dock så himla många som jag ville skriva till, och så himla mycket att det hela kommer att ta ett tag. Så för tillfälligt ville jag bara säga att medan jag sitter här och skriver mina komplimangar så inser jag hur mycket ni betyder för mig. Ni är alla helt underbara och jag älskar att sitta och läsa vad ni skriver i alla trådar, även om jag kanske inte skriver något själv. Kramis till er ♥ 6 jul, 2012 23:04 |
|
HannaPanna
Elev |
6 jul, 2012 23:23 |
|
ginnyw123
Elev |
6 jul, 2012 23:25 |
|
HannaPanna
Elev |
6 jul, 2012 23:28 |
|
PotterHunger
Elev |
HannaPanna: Naww, du är värd 989878 komplimanger! ;D ♥
Läs min profil för info... 6 jul, 2012 23:30 |
|
HannaPanna
Elev |
6 jul, 2012 23:31 |
|
PotterHunger
Elev |
Som vanligt är mina tummar slut ;( haha... Så typiskt mig >.<
Läs min profil för info... 6 jul, 2012 23:35 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Som vanligt är mina tummar slut ;( haha... Så typiskt mig >.< Haha, aww ♥ (mina tummar är också slut Dx)
6 jul, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen