Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Satt böjd idag på idrotten och hade bara linne och en magtröja, och såg hur Albin kollade på mig och hur tjock jag var... orkar inte
18 okt, 2013 18:21 |
|
AshAvis
Elev |
18 okt, 2013 18:29 |
|
SevLoveer
Elev |
19 okt, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Han beskriver alltid mina tankar i ord. http://www.youtube.com/watch?v=Yt05dkLBv6k En väldigt personlig fråga du absolut inte behöver svara på såvida du inte vill; men går du på utredning om det hela? 19 okt, 2013 21:32 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Han beskriver alltid mina tankar i ord. http://www.youtube.com/watch?v=Yt05dkLBv6k En väldigt personlig fråga du absolut inte behöver svara på såvida du inte vill; men går du på utredning om det hela? Nej jag tycker att jag är för ung... jag är bara 14 och vill göra utredning när jag är 16 för att sedan ha det i två år och sedan göra operationer. Om du fattar.
19 okt, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Han beskriver alltid mina tankar i ord. http://www.youtube.com/watch?v=Yt05dkLBv6k En väldigt personlig fråga du absolut inte behöver svara på såvida du inte vill; men går du på utredning om det hela? Nej jag tycker att jag är för ung... jag är bara 14 och vill göra utredning när jag är 16 för att sedan ha det i två år och sedan göra operationer. Om du fattar. Jag fattar absolut.. Skönt att läsa att du har det hela strukturerat om hur du vill göra. Det är ett helvete att vara i den sitsen. 19 okt, 2013 21:44 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Han beskriver alltid mina tankar i ord. http://www.youtube.com/watch?v=Yt05dkLBv6k En väldigt personlig fråga du absolut inte behöver svara på såvida du inte vill; men går du på utredning om det hela? Nej jag tycker att jag är för ung... jag är bara 14 och vill göra utredning när jag är 16 för att sedan ha det i två år och sedan göra operationer. Om du fattar. Jag fattar absolut.. Skönt att läsa att du har det hela strukturerat om hur du vill göra. Det är ett helvete att vara i den sitsen. Jag har redan stått ut några år så jag kan lika gärna stå ut två till...
19 okt, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
You take one wrong turn in this town and you can end up..totally lost. 19 okt, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
Man vet att ens kompisar har bra självförtroende
När de taggar sina egna bilder #fitspo 20 okt, 2013 10:46 |
|
Siriusis
Elev |
Jag är rädd.
Jag är rädd för att gå till skolan. Jag är rädd för vad folk tycker om mig. Jag är rädd för mina lärare. Jag är rädd för min syster. Jag är rädd att jag är hatad. Jag är rädd att jag kommer dö. Jag är rädd att bli övergiven. Jag är rädd att bli sårad. Jag är rädd för fler saker än det. Anledningen till att jag valde att bli mer religiös (haha av det blev jag troende ^^ ) var att jag slapp alla mina rädslor! Jag hoppades att jag skulle få nytt hopp, att inte vara rädd för skolan,lärarna,systern etc. Att jag skulle veta att det fanns en som älskade mig! Fast nej.... jag tror inte ens det. Jag har känslan att varenda liten person hatar mig, föraktar mig... *suck* Hai 20 okt, 2013 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen