Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NinaE
Elev |
De lyser upp mörket, och de får en att skratta. jag älskar dem♥
21 okt, 2011 18:26 |
|
Twix
Elev |
Deras coola repliker!
21 okt, 2011 18:27 |
|
bäst08
Elev |
att dem är så roliga
21 okt, 2011 18:41 |
|
Ascendio
Elev |
21 okt, 2011 18:49 |
|
Borttagen
|
^
Eller hur! De är awesome helt enkelt! ♥ 22 okt, 2011 10:24 |
|
IdaLuna
Elev |
att dom aldrig tappar hoppet o är grymt roliga!
HUFFLEPUFF<3 22 okt, 2011 10:26 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2011 10:30 |
|
bäst08
Elev |
att dem är så roliga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22 okt, 2011 10:48 |
|
Borttagen
|
Jag hatar mitt internet... Lånar brorsans iphone just nu men han kommer ju vilja ha tillbaka den. Får tillbaka internet tidigast på måndag men de är ju så jävla sega så de kommer säkert inte skicka iväg någon förrän om 2 veckor..
GAH, varför måste allt krångla? Inte ens telefonen funkar nu... 22 okt, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hatar mitt internet... Lånar brorsans iphone just nu men han kommer ju vilja ha tillbaka den. Får tillbaka internet tidigast på måndag men de är ju så jävla sega så de kommer säkert inte skicka iväg någon förrän om 2 veckor.. GAH, varför måste allt krångla? Inte ens telefonen funkar nu... NEEJ stackars dig! 22 okt, 2011 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen