Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 114 115 116 ... 236 237 238
Användare Inlägg
NinaE
Elev

Avatar


De lyser upp mörket, och de får en att skratta. jag älskar dem♥

21 okt, 2011 18:26

Twix
Elev

Avatar


Deras coola repliker!

21 okt, 2011 18:27

bäst08
Elev

Avatar


att dem är så roliga

21 okt, 2011 18:41

Ascendio
Elev

Avatar


Kommer ju aldrig någonsin sluta älska deras rollfigurer!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttatilmor1qaxjl2.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttavz04QB1qaxjl2.gifTom Felton, really beautiful.

21 okt, 2011 18:49

Borttagen

Avatar


^
Eller hur!
De är awesome helt enkelt! ♥

22 okt, 2011 10:24

IdaLuna
Elev

Avatar


att dom aldrig tappar hoppet o är grymt roliga!

HUFFLEPUFF<3

22 okt, 2011 10:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av IdaLuna:
att dom aldrig tappar hoppet o är grymt roliga!


This! ♥

22 okt, 2011 10:30

bäst08
Elev

Avatar


att dem är så roliga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22 okt, 2011 10:48

Borttagen

Avatar


Jag hatar mitt internet... Lånar brorsans iphone just nu men han kommer ju vilja ha tillbaka den. Får tillbaka internet tidigast på måndag men de är ju så jävla sega så de kommer säkert inte skicka iväg någon förrän om 2 veckor..
GAH, varför måste allt krångla? Inte ens telefonen funkar nu...

22 okt, 2011 11:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatar mitt internet... Lånar brorsans iphone just nu men han kommer ju vilja ha tillbaka den. Får tillbaka internet tidigast på måndag men de är ju så jävla sega så de kommer säkert inte skicka iväg någon förrän om 2 veckor..
GAH, varför måste allt krångla? Inte ens telefonen funkar nu...


NEEJ stackars dig!

22 okt, 2011 16:30

1 2 3 ... 114 115 116 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.