RebellRat och Ginerva2003
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > RebellRat och Ginerva2003
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginerva2003
Elev |
Han var på väg att resa sig upp för han ville inte stans där.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 21:30 |
|
Borttagen
|
" ligg ner" sa Freja strängt
Hon tryckte på en knapp som gjorde att en doktor skulle komma inom kort 2 maj, 2020 21:39 |
|
Ginerva2003
Elev |
” varför vill du kala på läkaren” frågade han
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 21:43 |
|
Borttagen
|
" för att du ska må bra och om du inte ligger still bryter jag din ben" sa Freja
2 maj, 2020 21:48 |
|
Ginerva2003
Elev |
” va varför vill du bryata minna ben” frågade han som utan att lyssna drog ut sladaran och försökte rea sig men skrek till och föl ner.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 21:51 |
|
Borttagen
|
" jag skämtade om det, ligg still " sa Freja
" jag håller med din flickvän, du måste ta det lugnt och så kommer du behöva stanna här" sa Doktorn 2 maj, 2020 21:57 |
|
Ginerva2003
Elev |
” jag vill hem så fort jag kan” sa han.
Han hade så ont Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 22:00 |
|
Borttagen
|
" det är viktigt att du tar det lugnt, annars kommer vi få söva dig" sa doktorn
" jag har nåt att berätta " sa Freja 2 maj, 2020 22:05 |
|
Ginerva2003
Elev |
” vad” frågade han oroligt Freja.
Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 2 maj, 2020 22:10 |
|
Borttagen
|
" jag ska lämna er två " sa doktorn och lämmnade
" jag är gravid" sa Freja 2 maj, 2020 22:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > RebellRat och Ginerva2003
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen