Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

RebellRat och Ginerva2003

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > RebellRat och Ginerva2003

1 2 3 ... 114 115 116 ... 222 223 224
Användare Inlägg
Ginerva2003
Elev

Avatar


Han var på väg att resa sig upp för han ville inte stans där.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

2 maj, 2020 21:30

Borttagen

Avatar


" ligg ner" sa Freja strängt

Hon tryckte på en knapp som gjorde att en doktor skulle komma inom kort

2 maj, 2020 21:39

Ginerva2003
Elev

Avatar


” varför vill du kala på läkaren” frågade han

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

2 maj, 2020 21:43

Borttagen

Avatar


" för att du ska må bra och om du inte ligger still bryter jag din ben" sa Freja

2 maj, 2020 21:48

Ginerva2003
Elev

Avatar


” va varför vill du bryata minna ben” frågade han som utan att lyssna drog ut sladaran och försökte rea sig men skrek till och föl ner.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

2 maj, 2020 21:51

Borttagen

Avatar


" jag skämtade om det, ligg still " sa Freja

" jag håller med din flickvän, du måste ta det lugnt och så kommer du behöva stanna här" sa Doktorn

2 maj, 2020 21:57

Ginerva2003
Elev

Avatar


” jag vill hem så fort jag kan” sa han.
Han hade så ont

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

2 maj, 2020 22:00

Borttagen

Avatar


" det är viktigt att du tar det lugnt, annars kommer vi få söva dig" sa doktorn

" jag har nåt att berätta " sa Freja

2 maj, 2020 22:05

Ginerva2003
Elev

Avatar


” vad” frågade han oroligt Freja.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

2 maj, 2020 22:10

Borttagen

Avatar


" jag ska lämna er två " sa doktorn och lämmnade

" jag är gravid" sa Freja

2 maj, 2020 22:12

1 2 3 ... 114 115 116 ... 222 223 224

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > RebellRat och Ginerva2003

Du får inte svara på den här tråden.