Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] The Ministry of Magic

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

1 2 3 ... 114 115 116 ... 267 268 269
Användare Inlägg
Georgetown
Elev

Avatar


Skrivet av Umi:
Bara en fråga angående val av ny minister.
Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck?

Georgetown


Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder?

The map never lies

13 jan, 2017 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Umi:
Bara en fråga angående val av ny minister.
Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck?

Georgetown


Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder?

Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va?

13 jan, 2017 22:40

Georgetown
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Umi:
Bara en fråga angående val av ny minister.
Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck?

Georgetown


Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder?

Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va?


Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod.

The map never lies

13 jan, 2017 22:42

Velleity
Elev

Avatar


Får jag joina? (Eller vad man säger)
Jag skulle vilja vara anställd på våning 9

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fdff636f21bb88c6a27fdf4bae06e3be8%2Ftumblr_inline_nt7i2hbNYe1tqgo91_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmrwgifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2FYoure-Just-As-Sane-As-I-Am-Luna-In-Harry-Potter-Gif.gif

13 jan, 2017 22:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Velleity:
Får jag joina? (Eller vad man säger)
Jag skulle vilja vara anställd på våning 9

Det är upp till våningens chef
boknörd_

13 jan, 2017 22:57

Lajlan.Ajlan
Elev

Avatar


Skrivet av Belluna tonks:
Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!!


samma med min bästis och en annan jag känner. Skitjobbigt.

Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;)

14 jan, 2017 07:54

Ida_accio
Elev

Avatar


Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Belluna tonks:
Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!!


samma med min bästis och en annan jag känner. Skitjobbigt.


Saame! en riktig förrädare asså haha

Proud to be a Hufflepuff!

14 jan, 2017 08:30

Linn Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Belluna tonks:
Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!!


samma med min bästis och en annan jag känner. Skitjobbigt.


Saame! en riktig förrädare asså haha


Samma här

14 jan, 2017 08:50

Newt's Niffler
Elev

Avatar


Min vän på mugglis vet inte ens om att han är tillbaka, han tror att jag skojar.

14 jan, 2017 09:01

Ida_accio
Elev

Avatar


LinnLumos jag fattar inte hur man kommer in till de olika ställen där man kan ansöka om att få skriva artiklar eller ministeriet för den delen.

Proud to be a Hufflepuff!

14 jan, 2017 09:14

1 2 3 ... 114 115 116 ... 267 268 269

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

Du får inte svara på den här tråden.