The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Umi: Bara en fråga angående val av ny minister. Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder? The map never lies 13 jan, 2017 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Umi: Bara en fråga angående val av ny minister. Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder? Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va? 13 jan, 2017 22:40 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Umi: Bara en fråga angående val av ny minister. Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder? Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va? Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod. The map never lies 13 jan, 2017 22:42 |
|
Velleity
Elev |
13 jan, 2017 22:55 |
|
Borttagen
|
13 jan, 2017 22:57 |
|
Lajlan.Ajlan
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! samma med min bästis och en annan jag känner. Skitjobbigt. Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;) 14 jan, 2017 07:54 |
|
Ida_accio
Elev |
Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! samma med min bästis och en annan jag känner. Skitjobbigt. Saame! en riktig förrädare asså haha Proud to be a Hufflepuff! 14 jan, 2017 08:30 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av Ida_accio: Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Belluna tonks: Guys I got a problem..... Min bästis joina precis dödsätarna för att provocera mig! Vad ska jag göra!!!! samma med min bästis och en annan jag känner. Skitjobbigt. Saame! en riktig förrädare asså haha Samma här 14 jan, 2017 08:50 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Min vän på mugglis vet inte ens om att han är tillbaka, han tror att jag skojar.
14 jan, 2017 09:01 |
|
Ida_accio
Elev |
LinnLumos jag fattar inte hur man kommer in till de olika ställen där man kan ansöka om att få skriva artiklar
Proud to be a Hufflepuff! 14 jan, 2017 09:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen