the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Hm ja du det har du nog rätt i men du kan liksom försvara dig mot vampyren med den här produkten iallafall och du väljer själv hur " sa Morgana och log.
18 nov, 2015 22:18
|
|
Borttagen
|
"um okej antar jag" sa Theodore osäkert.
Cisco började att gå till Isac's rum och knackade på dörren.
18 nov, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
" Kom in " sa Isac som låg ner i sängen och gjorde ingenting han hade tröttnat på att träna.
" Kom tillbaka till mig om produkten inte hjälper " sa Morgana och log
18 nov, 2015 22:20
|
|
Borttagen
|
Cisco gick in.
"Theodore har räknat ut att du är en vampyr" sa Cisco allvarligt.
"Det ska Jag" sa Theo och gick iväg.
18 nov, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
" Åh toppen " sa Isac och tänkte min familj varnade ju mig från att avslöja mig.
" Och man kan inte byta rum heller utan att rektorn kommer fråga " sa Isac med en suck.
18 nov, 2015 23:04
|
|
Borttagen
|
"ja enda sättet för dig just nu är att försöka prata med Theo" sa Cisco
Cisco log lite grann.
"Han är åtminstone inte typen som dödar monster iallafall" sa Cisco
19 nov, 2015 07:05
|
|
Borttagen
|
" Om jag inte hade varit en sån usel lögnare hade det här inte hänt " sa Isac och slog sig själv i väggen med bakhuvudet.
19 nov, 2015 09:09
|
|
Borttagen
|
"um inte dit fel om han fick reda på det" sa Cisco
19 nov, 2015 09:46
|
|
Borttagen
|
" Hm kanske inte det men mina lögner väckte misstankar " sa Isac.
19 nov, 2015 10:58
|
|
Borttagen
|
"Försök prata med Theo och förklara att du inte är farlig"sa Cisco lugnt.
19 nov, 2015 11:00
|
Du får inte svara på den här tråden.