Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag tittar upp.
-Hej! Mumlar jag uppgivet.
10 dec, 2013 00:10
|
|
Borttagen
|
"Hur är det?", frågar jag medan jag sakta sjunker ner på golvet bredvid henne.
10 dec, 2013 00:15
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna.
-Okej...Viskar jag och stirrar stint ner i golvet.
10 dec, 2013 00:17
|
|
Borttagen
|
10 dec, 2013 00:18
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna igen, varför skulle jag säga nått? Han bryr sig ändå inte.
10 dec, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
10 dec, 2013 00:22
|
|
Borttagen
|
- Varför frågar du om du inte bryr dig?
10 dec, 2013 00:23
|
|
Borttagen
|
"Jag bryr mig, annars skulle jag ju inte fråga!"
10 dec, 2013 00:24
|
|
Borttagen
|
Jag ser förvånat upp,
-Va?? Men... Men mamma säger att...
10 dec, 2013 00:27
|
|
Borttagen
|
"Vad? Att jag är en King, och vi King's bryr oss inte?"
(OMR jag är en King XD)
10 dec, 2013 00:31
|
Du får inte svara på den här tråden.