Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
I miss Tartie ;___; But I love Tike, so oh well. Men tycker Artie ska få någon riktig fin tjej nu, he deserves it.
Och är det okej att shippa Mike/Artie efter Michael avsnitten? Omg, deras låt alltså. MUMS. ![]()
6 feb, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 feb, 2012 20:01 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag verkar vara den ända som shippar Artie och Brittany..
Har verkligen inget emot Brittana, men gillade verkligen Barty!
6 feb, 2012 20:09 |
|
hyperion
Elev |
6 feb, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Sugar när hon inte sjunger
6 feb, 2012 20:36 |
|
hyperion
Elev |
^ Men det är just det, det är så överdrivet att jag blir lite ställd av hela saken, och hon dissade ju liksom Artie rätt hårt förut..
![]()
6 feb, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Dissen kan jag förstå. En sak med människor som har asperger är att dom är BRUTALT ärliga med sina åsikter. Vilket hon medger att hon kan säga vad hon vill. Själv så tror jag att hon har diagnostiserat sig själv med asperger men jag vet inte. RIB är så slarviga med att skriva storylines och dialoger. Blir förvirrad -.-'
6 feb, 2012 20:48 |
|
hyperion
Elev |
^ Jo, självklart har hon ju rätt att dissa honom, men förstår inte varför han skulle vilja "tävla" om henne när hon uppenbarligen visat att hon inte är intresserad, och han verkade inte direkt superintresserad av henne heller för den delen. Och jag jag är bekant med asperger, min bästa vän har släng av det och hennes mamma är diagnostiserad med det, och Sugars beteende är liksom... Bara för att man har aspergers så kan man ju inte använda det som ursäkt hela tiden
![]()
6 feb, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
^That's true. Känner bara att Sugars karaktär inte är välskriven.
6 feb, 2012 20:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Sugar säger själv att hon har självdiagnostiserad asbergers. o:
Jag tycker i alla fall hon är stencool och för mig är det totally canon att hon är Brittanas dotter från framtiden, och ingenting kan få mig att tänka annorlunda. C:
6 feb, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen