The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Sideswipe: jag med... hon var den bästa som fanns... Vadå "Hon var den bästa som fanns..."? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 21:03 |
|
Sideswipe
Elev |
Skrivet av Majis: Hon dog i en bilolycka för tre år sen... men nu ska vi inte gå off topic!!! Skrivet av Sideswipe: jag med... hon var den bästa som fanns... Vadå "Hon var den bästa som fanns..."? ![]() Min Blogg!!
19 aug, 2012 21:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
För mig har Clarisse rött, ovälskött hår. Inte stort, men så okammat och ovälskött att det ser ganska stort ut
![]()
19 aug, 2012 21:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-19 kl. 21:08
|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Sideswipe: Skrivet av Majis: Hon dog i en bilolycka för tre år sen... men nu ska vi inte gå off topic!!! Skrivet av Sideswipe: jag med... hon var den bästa som fanns... Vadå "Hon var den bästa som fanns..."? Oh... Vad sorgligt Skrivet av Jessica Tonks: Jag har föreställt mig Clarisse med mörkt rött/brunt hår som är "stort" men inte världens välsköttaste. Samt att hon är ganska "kraftig" men inte tjock eller vad man ska säga Oh, samma här! Fast, rött då xD Den röda versionen av det du skrev! Men liksom... Varför ändrar Rick det hela tiden!? xD Han kan väl i så fall om hon färgat håret skriva att det var färgat eller så!? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 aug, 2012 21:08 |
|
Sideswipe
Elev |
Ginny!!!! är min bästa vänn!!!!!!!! och jag är starkare än henne.... :3 hon skulle aldrig våga!!!!
![]() Min Blogg!!
19 aug, 2012 21:09 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Majis: Hallå! Jag kommer inte döda er!
*muttrar* ...bara skicka er till Bestraffningens Fält... Och om Clarisse's hår: det kanske är ljust röd-brunt! EDIT: Sideswipe: Ja, du är starkare än mig. Och nej, jag skulle aldrig göra det. Men inte för att jag inte vågar, för att du är min vän -.- ![]()
19 aug, 2012 21:10 |
|
Jessica Tonks
Elev |
19 aug, 2012 21:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Mörkt rödbrunt tänker jag XDJag ser det hela tiden som om hon har mörkt hår, bruntaktigt alltså xD ![]()
19 aug, 2012 21:12 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Kanske ska rita henne någon dag, fast jag har inte läst böckerna på ett tag så jag har glömt ögonfärgen som Ares har xD
19 aug, 2012 21:14 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Ares har tomma "ögonhålor" med eld inuti Kanske ska rita henne någon dag, fast jag har inte läst böckerna på ett tag så jag har glömt ögonfärgen som Ares har xD ![]()
19 aug, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen