Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Två stycken med chokladgrej på, tack.
15 sep, 2012 18:38 |
|
AlexZz
Elev |
Jag säger att ni ska ta för er, så det är bara att ta. x3 Eller btw ni kan säga till min husalf Immu att serva er om ni vill.
. .
15 sep, 2012 18:40 |
|
cikki
Elev |
Jag har tagit runt 20 nu, får jag ta fler elller ska vi spara åt andra? O.o
15 sep, 2012 18:43 |
|
AlexZz
Elev |
15 sep, 2012 18:57 |
|
cikki
Elev |
Okej. Undrade bara.
15 sep, 2012 19:00 |
|
Miss Black
Elev |
Ja, AlexZz har så här många kakor
och de här jobbar i hennes fabrik . De gör alla goda kakor och skyddar fabriken från den här filuren . ^^ Min bokblogg
15 sep, 2012 19:03 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Ja, AlexZz har så här många kakor och de här jobbar i hennes fabrik . De gör alla goda kakor och skyddar fabriken från den här filuren . ^^ Just det! . .
15 sep, 2012 19:06 |
|
cikki
Elev |
Okej, då fattar jag.
Synd att jag inte kan gilla fler idag... 15 sep, 2012 19:08 |
|
Miss Black
Elev |
15 sep, 2012 19:09 |
|
GinnyForever
Elev |
Själv sparar jag oftast åtminstone en tumme i det fall att Alex skulle skria något. 15 sep, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen