The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
^Bra sagt, jag säger aldrig elaka saker till dom jag ogillar, bara till dom som jag tycker om! Jag skriver alltid taskiga ord till mina vänner av kärlek, haha
30 dec, 2011 20:47 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Ja precis era skithögar...
Eller vänta lite nu... ♥ 30 dec, 2011 20:51 |
|
Anapneo
Elev |
30 dec, 2011 20:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^fuckass
30 dec, 2011 20:59 |
|
Anapneo
Elev |
30 dec, 2011 21:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
30 dec, 2011 21:06 |
|
carro78
Elev |
nu räcker det tycker jag med det ni gör iaf!!^ och jag bara skojade med!! hör hur dåligt som helst!!
30 dec, 2011 21:33 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 dec, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
nu ska jag vara elak och lämna er allihopa - jag går och sover.
på med HP musik, och natti natti eller nåt xD 30 dec, 2011 22:04 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^
^ How exactly does one suck a fuck? ^NO! don't leave us, vi började precis bli kreativa ju 30 dec, 2011 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen