@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Var är Madam Pomfrey nu när jag behöver henne??
Vet ni vad jag har inte lämnat huset på 50 timmar! asså det var 50 timmar sen jag senast var ute! 21 mar, 2013 12:37 |
|
acciomuffin
Elev |
sitter på min samhällskunskaplektion och somnar nästan. slutar vid 14 sedan har jag sista lektionen som är spanska. woohooo för gymnasiet. älskar torsdagar och att sluta 16.30
21 mar, 2013 13:17 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad är det för app? :3 Skrivet av Borttagen: Okej, så jag läste en fanfic och så läser jag det här: "She only put on a little make up: mascara that made her eyelashes thick and black, eyeliner, pink eyeshadow, foundation, blusher and bright red lipsick." Ursäkta men what the fuck är det som är lite? Författaren kanske menade lite av allt, men jag föreställer mig mer en clown... Haha. xD 4 Pics 1 Word 21 mar, 2013 13:20 |
|
Borttagen
|
Vi slutade tidigare idag
21 mar, 2013 13:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Var är Madam Pomfrey nu när jag behöver henne?? Vet ni vad jag har inte lämnat huset på 50 timmar! asså det var 50 timmar sen jag senast var ute! En gång på jullovet i början av januari det här året var jag inte ute på en vecka. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 13:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Var är Madam Pomfrey nu när jag behöver henne?? Vet ni vad jag har inte lämnat huset på 50 timmar! asså det var 50 timmar sen jag senast var ute! En gång på jullovet i början av januari det här året var jag inte ute på en vecka. jaha kul, men med tanke att det är skola o så! fast jag har ju inte varit ti skolan då heller eftersom jag är sjuk! 21 mar, 2013 14:19 |
|
Fairydust
Elev |
Idag firar jag ett år som medlem på mugglarportalen
Wiho, grattis till mig ^_^ I don't wanna break these chains! 21 mar, 2013 14:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fairydust: Idag firar jag ett år som medlem på mugglarportalen Wiho, grattis till mig ^_^ ÅH GRATTIS!! 21 mar, 2013 14:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
21 mar, 2013 14:38 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fairydust: Idag firar jag ett år som medlem på mugglarportalen Wiho, grattis till mig ^_^ ÅH GRATTIS!! Tack Kände att det var bättre att skriva det här än att göra en egen tråd som alla andra I don't wanna break these chains! 21 mar, 2013 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen