Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11497 11498 11499 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
smartbabe
Elev

Avatar


Har precis gjort amerikansk jelly!
Spanat in i affären ett tag, igår bestämde jag mig för att köpa det. Blev 3 paket som tillsammans kostade 20 kronor!
Jordgubb, hallon och caramel.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.usacoshop.com%2FUpfiles%2F201082676853033.jpg
Nu väntar jag bara på att det ska stelna. Så sjukt jobbigt att vänta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

21 mar, 2013 11:05

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Bara så att ni vet,

JAG SEGLAR MINST FYRA ETAPPER (1,5MÅNAD) MED GÖTHEBORG I SOMMAR (och får lön för mödan)! WOOHOOO, Landskrona -> Frankrike -> Tyskland ->Danmark. Sedan blir det troligtvis annan tjänst (volontärt/behöver inte betala -> Helsingfors -> Riga (->Polen ->Sverige) ...får se hur långt och hur länge jag är med. XD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 mar, 2013 11:06

Borttagen

Avatar

+1


I wanna scream and shout and let it all out

Har fått Scream and Shout på hjärnan och kan inte sluta att tänka på den

21 mar, 2013 11:09

Ginny00
Elev

Avatar


Ute på rörelse och solar. I solen. Som mer kyler än värmer..

21 mar, 2013 11:14

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar



21 mar, 2013 11:28

Borttagen

Avatar


InspiredPsycho
Ja det skulle vara jättekul! Jag vet inte varför det känns så nervöst. Jag tror delvis för att jag måste lämna mina småsyskon nere i Skåne och sen också för att alla mina kompisar som bodde i Uppsala har flyttat därifrån.
Fast jag känner ju folk i Stockholm och förhoppningsvis lär jag känna nya människor i Uppsala.

21 mar, 2013 11:31

Obliviate_
Elev

Avatar


nervös o orolig.

Nån som kan distrahera mig ? please?

21 mar, 2013 11:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
nervös o orolig.

Nån som kan distrahera mig ? please?


Vad är du nervös över? :O

21 mar, 2013 12:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
nervös o orolig.

Nån som kan distrahera mig ? please?


Vad är du nervös över? :O



Sambon genomgår just nu en 4 timmars operation..

21 mar, 2013 12:09

Solkatten
Elev

Avatar


En lektion kvar. Vi slutar halv två men klockan två är det typ en dansuppvisning. Det är treorna so håller i det typ. Våralärare (vi har två stycken) hade bokat biljetter till dem själva men så frågade de klassen då det är efter skoltid och det var typ bara jag och två andra som ville så det fixade de. En timme håller det på så jag får ta den sena bussen hem; 15:15.

Intresseklubben antecknar för fullt förväntar jag mig?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 mar, 2013 12:19

1 2 3 ... 11497 11498 11499 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.