@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Har precis gjort amerikansk jelly!
Spanat in i affären ett tag, igår bestämde jag mig för att köpa det. Blev 3 paket som tillsammans kostade 20 kronor! Jordgubb, hallon och caramel. ![]() Nu väntar jag bara på att det ska stelna. Så sjukt jobbigt att vänta. ![]()
21 mar, 2013 11:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara så att ni vet,
JAG SEGLAR MINST FYRA ETAPPER (1,5MÅNAD) MED GÖTHEBORG I SOMMAR (och får lön för mödan)! WOOHOOO, Landskrona -> Frankrike -> Tyskland ->Danmark. Sedan blir det troligtvis annan tjänst (volontärt/behöver inte betala ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 mar, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
I wanna scream and shout and let it all out
Har fått Scream and Shout på hjärnan och kan inte sluta att tänka på den 21 mar, 2013 11:09 |
|
Ginny00
Elev |
Ute på rörelse och solar. I solen. Som mer kyler än värmer..
21 mar, 2013 11:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
♥
21 mar, 2013 11:28 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Ja det skulle vara jättekul! Fast jag känner ju folk i Stockholm och förhoppningsvis lär jag känna nya människor i Uppsala. 21 mar, 2013 11:31 |
|
Obliviate_
Elev |
nervös o orolig.
Nån som kan distrahera mig ? please? 21 mar, 2013 11:57 |
|
Borttagen
|
Vad är du nervös över? :O 21 mar, 2013 12:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är du nervös över? :O Sambon genomgår just nu en 4 timmars operation.. 21 mar, 2013 12:09 |
|
Solkatten
Elev |
En lektion kvar.
Intresseklubben antecknar för fullt förväntar jag mig? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen