Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11496 11497 11498 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Åh, det blir Hamburgare till mat i skolan idag!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 mar, 2013 09:04

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


Vi är lediga idag STUDIEDAG! Och imorgon fyller jag år! Och på lördag åker jag till fjällen!

I’m a bit dark and twisted.

21 mar, 2013 09:06

Solkatten
Elev

Avatar


Passet innan lunch ska vi se på filmen Tomboy. Vill inte se den. Den är dålig. Och dessutom på franska (med svensk text). >.< Bara för att Bilden är inställd. <//3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 mar, 2013 09:08

EmahS
Elev

Avatar


Vill hem, slänga mig i soffan, lyssna på musik, läsa fanfics och gråta. Varför jag vill gråta har jag ingen aning om. Bara jag som känner så ibland?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

21 mar, 2013 09:14

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Vill hem, slänga mig i soffan, lyssna på musik, läsa fanfics och gråta. Varför jag vill gråta har jag ingen aning om. Bara jag som känner så ibland?

Har också känt så. Gråta av ingen anledning typ.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 mar, 2013 09:16

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Consectetuer:
Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL!


Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s

omg du visste vad jag snackade om :3

men aaaaaaaaa kämpa FBK!


Wihoo! Nu slipper vi möta Modo i semifinalen, tack för det!

SÅ LITE SÅ!
*segerdans*

Vänta.. du hejar på Luleå va? c: Så då kanske ni möter oss då


Haha, ja jag hejar på Luleå. Men hoppades på att möta FBK om vi går till semifinal så nu ska bara Luleå vinna två matcher och jag är nöjd haha

Haha okej ja kämpa Luleå.

21 mar, 2013 10:07

baramin
Elev

Avatar


Vill fira studiedagen med att beställa från pizzerian

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

21 mar, 2013 10:19

Borttagen

Avatar


Alltså jaha.. nu ska jag flytta tillbaka till Uppsala igen. Nervöst

21 mar, 2013 10:23

Borttagen

Avatar


Äntligen har vi fått hela manuset till teatern. Imorgon är vi lediga så jag och Malin ska på teater igen!

wertez
Uppsala? Men då skulle vi ju kunna ses om du flyttade dit. Varför känns det nervöst om jag får fråga?

21 mar, 2013 10:25

Solkatten
Elev

Avatar


Två i klassen har poppat popcorn nu till filmen. Åh, det luktar så gott. ♥ ♥ Vill också ha nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 mar, 2013 10:27

1 2 3 ... 11496 11497 11498 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.