@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Åh, det blir Hamburgare till mat i skolan idag!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 09:04 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Vi är lediga idag STUDIEDAG! Och imorgon fyller jag år! Och på lördag åker jag till fjällen!
I’m a bit dark and twisted. 21 mar, 2013 09:06 |
|
Solkatten
Elev |
Passet innan lunch ska vi se på filmen Tomboy. Vill inte se den. Den är dålig. Och dessutom på franska (med svensk text). >.< Bara för att Bilden är inställd. <//3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 09:08 |
|
EmahS
Elev |
Vill hem, slänga mig i soffan, lyssna på musik, läsa fanfics och gråta. Varför jag vill gråta har jag ingen aning om. Bara jag som känner så ibland?
21 mar, 2013 09:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Vill hem, slänga mig i soffan, lyssna på musik, läsa fanfics och gråta. Varför jag vill gråta har jag ingen aning om. Bara jag som känner så ibland? Har också känt så. Gråta av ingen anledning typ. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 09:16 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL! Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s omg du visste vad jag snackade om :3 men aaaaaaaaa kämpa FBK! Wihoo! Nu slipper vi möta Modo i semifinalen, tack för det! SÅ LITE SÅ! *segerdans* Vänta.. du hejar på Luleå va? c: Så då kanske ni möter oss då Haha, ja jag hejar på Luleå. Men hoppades på att möta FBK om vi går till semifinal så nu ska bara Luleå vinna två matcher och jag är nöjd haha Haha okej 21 mar, 2013 10:07 |
|
baramin
Elev |
Vill fira studiedagen med att beställa från pizzerian
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 mar, 2013 10:19 |
|
Borttagen
|
Alltså jaha.. nu ska jag flytta tillbaka till Uppsala igen. Nervöst
21 mar, 2013 10:23 |
|
Borttagen
|
Äntligen har vi fått hela manuset till teatern. Imorgon är vi lediga så jag och Malin ska på teater igen!
wertez Uppsala? Men då skulle vi ju kunna ses om du flyttade dit. Varför känns det nervöst om jag får fråga? 21 mar, 2013 10:25 |
|
Solkatten
Elev |
Två i klassen har poppat popcorn nu till filmen. Åh, det luktar så gott. ♥ ♥ Vill också ha nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen