@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL! Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s omg du visste vad jag snackade om :3 men aaaaaaaaa kämpa FBK! Wihoo! Nu slipper vi möta Modo i semifinalen, tack för det! SÅ LITE SÅ! *segerdans* Vänta.. du hejar på Luleå va? c: Så då kanske ni möter oss då 20 mar, 2013 22:03 |
|
Obliviate_
Elev |
20 mar, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Jaaaaaaaaa!!!! Färjestad vann på förlängningen och nu ska Färjestad vara med i semifinalerna!!!
Och om dom vinner semifinalerna så är vi i final och då ska jag vara i publiken!!!! 20 mar, 2013 22:19 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaaaaaaaa!!!! Färjestad vann på förlängningen och nu ska Färjestad vara med i semifinalerna!!! Och om dom vinner semifinalerna så är vi i final och då ska jag vara i publiken!!!! VI SKA VINNA GULD! Inget annat! 20 mar, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Jaaaaaaaaa!!!! Färjestad vann på förlängningen och nu ska Färjestad vara med i semifinalerna!!! Och om dom vinner semifinalerna så är vi i final och då ska jag vara i publiken!!!! VI SKA VINNA GULD! Inget annat! GULDET SKA HEM TILL OSS! 20 mar, 2013 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL! Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s omg du visste vad jag snackade om :3 men aaaaaaaaa kämpa FBK! Wihoo! Nu slipper vi möta Modo i semifinalen, tack för det! SÅ LITE SÅ! *segerdans* Vänta.. du hejar på Luleå va? c: Så då kanske ni möter oss då Haha, ja jag hejar på Luleå. Men hoppades på att möta FBK om vi går till semifinal så nu ska bara Luleå vinna två matcher och jag är nöjd haha 20 mar, 2013 23:09 |
|
Borttagen
|
Borde sova nu men jag är inte det minsta trött...
Ska nog bara lyssna på samma musik tills jag tröttnar och då orkar jag inte mer... God natt allihopa 20 mar, 2013 23:18 |
|
moaskywalkr
Elev |
20 mar, 2013 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, längtar till helgen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2013 06:00 |
|
PerfectFreak
Elev |
21 mar, 2013 06:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen