@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, så jag läste en fanfic och så läser jag det här:
"She only put on a little make up: mascara that made her eyelashes thick and black, eyeliner, pink eyeshadow, foundation, blusher and bright red lipsick." Ursäkta men what the fuck är det som är lite? Författaren kanske menade lite av allt, men jag föreställer mig mer en clown... 20 mar, 2013 21:25 |
|
Amaanda
Elev |
20 mar, 2013 21:27 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det för app? :3 Skrivet av Borttagen: Okej, så jag läste en fanfic och så läser jag det här: "She only put on a little make up: mascara that made her eyelashes thick and black, eyeliner, pink eyeshadow, foundation, blusher and bright red lipsick." Ursäkta men what the fuck är det som är lite? Författaren kanske menade lite av allt, men jag föreställer mig mer en clown... Haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 mar, 2013 21:32 |
|
Borttagen
|
Ska få en Samsung Galaxy S4 i födelsedagspresent
20 mar, 2013 21:39 |
|
Consectetuer
Elev |
Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL!
20 mar, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL! Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s 20 mar, 2013 21:46 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, så jag läste en fanfic och så läser jag det här: "She only put on a little make up: mascara that made her eyelashes thick and black, eyeliner, pink eyeshadow, foundation, blusher and bright red lipsick." Ursäkta men what the fuck är det som är lite? Författaren kanske menade lite av allt, men jag föreställer mig mer en clown... tänker mig rosa och rött sådär fult mixat haha : /
20 mar, 2013 21:46 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL! Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s omg du visste vad jag snackade om :3 men aaaaaaaaa kämpa FBK! 20 mar, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Consectetuer: Tror jag dör av nervositet. KÄMPA! VI SKA VINNA! MOT SEMIFINAL! Vinn för tusan!! Vi vill inte möta Modo i semifinalen.. :s omg du visste vad jag snackade om :3 men aaaaaaaaa kämpa FBK! Wihoo! Nu slipper vi möta Modo i semifinalen, tack för det! 20 mar, 2013 21:51 |
|
Ginny00
Elev |
20 mar, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen